DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

lördag 3 september 2011

ISLAMSK SKITSTIL ELLER VAD VILL NI KALLA DET HÄR.

Det är inte direkt en eller två eller några stycken och det är en mycket bedrövlig syn att se och det ger definitivt inte islam ett vackert utseende och det är inte några få det handlar om heller utan de flesta som kan hoppa över spärren.



Sådant här borde tillsammans med all annan skit de drar med sig hit, borde de få utvisning för gott och inte detta daltande som förekommer i stort sett bland alla politiker.

Har de lagt en bomb någonstans och hotat med eller vad tusan är det frågan om ???
Eller har våra politiker blivit utsatta för hot eller vad är det som gör att man bara tar emot all denna skit, utan att göra ett enda dugg åt saken ????



Så var är den "fredliga religionen" som det talas så mycket om.

Det är inte mycket till att ägna någon tilltro till men dessa sorts uppförande och att man sedan är på väg för att "be" dessutom gör inte saken bättre.

Men tyvärr är det så här det oftast fungerar eller inte fungerar och den skiten vägrar jag att ta.
Jag mår riktigt illa när jag ser det här och vi är snart där vi med, det kan jag tyvärr lova er om ingen beslutsfattare sätter stopp för det här.  




Sluta upp med denna tystnad med som råder i alla länder och förklara vad det är som är på gång ??

Det här liknar inget jag tidigare varit med om.
Jag är så oerhört trött på all denna skit som vi dagligen ser numer
och som blir vanligare för varje dag som går och hur i helsike har man lyckats med att ta sig in i alla dessa olika länder världen över och fått uppehållstillstånd med ingen rimlig anledning alls ?????


Ni får ha en skön kväll och ta hand om er.


Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook