DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

fredag 16 september 2011

DE TAR AVSTÅND FRÅN VARANDRA.

Läste den här artikel i gårdagens Expressenmen då var jag så trött att jag inte orkade göra något inlägg om det.

Här kommer det i dag i stället.


"De tar avstånd från varandra

Det råder stor splittring inom den antimuslimska rörelsen i Sverige.
Flera organisationer verkar ta lika mycket avstånd från varandra som från islamiseringen.
- Vi har inga kontakter med EDL och söker inte heller det, säger Kent Ekeroth, riksdagsledamot för Sverigedemokraterna."

Jag har faktiskt inte tänkt på att det finns fler i Sverige, förutom SD, som till en del, har "liknande" ( OBS! bara liknande) åsikter som jag har men det jag vill klargöra nu, är att jag inte på något enda sätt ställer mig bakom något av dessa partier/organisationer.

Ni kan läsa hela artikeln från Expressen, HÄR.

Mina åsikter handlar enbart om det hot som islam utgör för oss och som så gott som alla verkar blunda inför =(
Desstutom är mina videor hämtade av mig själv på internets Youtube.
Jag såg dessvärre att några av de filmer jag lagt in tidigare har kan ha producerats av Sverige Demokraterna och de ställer jag inte heller upp bakom.


Jag har under de senaste åren hittat så många fakta om detta med , islam och har ju dessutom själv bott i ett område, Skarpnäck som var mycket invandrartätt med muslimer och ilsamister, utanför Stockholm och som var de värsta 4 år jag någonsin varit med om.

Där rådde fullständig laglöshet och dessutom fanns det flera olika zigenarfamiljer som kom från olika släkter eller som hade ett horn i sidan till andra zigenare och var med om ett par tillfällen med skottlossning med.

Jag har aldrig tidigare haft några problem ,med vare sig zigenare eller invandrare av något slag och tycker inte om rasism.
Det som upprörde mig var att bostadsbolaget som hyrde ut lägenheter där faktisk var de som hade placerat alla dessa människor i området och där med sett till att låta det bli segregerat med.


Nu har jag i alla fall talat om för er, så att ingen missförstår och tror att jag på något sätt har med någon av dessa partier/organisationer, som jag tidigare skrev om, att göra.
Jag ställer mig INTE bakom deras idéer ellr synsätt, utan har mitt eget sätt att tolka det jag läser och tar in.


Det är jobbigt att måsta skriva om detta ämne men jag tror att det i längden kanske kan löna sig om folk börja tänka självständigt och gör sina egna "undersökningar" om det sorgliga ämnet "islam" och hur det faktiskt utgör ett stort hot mot allt vi har utveckalt och de framsteg vi har uppnått genom många års slit och strävan som vi kanske snart får se raserade.

Ta åtminstonde och ta reda på mer innan vi får gå omkring i burkor hela bunten och bada i burkor på stränderna för att inte locka männen till att vilja våldta oss, så att vi när vi får sharia lagar blir straffade för våldtäkten, som i de flesta fall anses var kvinnornas fel och att vi för det brottet kan få 90 spörapp i ryggen med, utdömt av deras shariadomstolar. 


Har vi dessutom varit korkade nog att gifta in oss i islam, så kan våra män skära näsan av oss, om han misstänker att vi varit osedliga, utan att vi kan göra ett förbaskade dugg åt det =(
Så sluta att blunda och se er omkring på vad som händer runt omkring, i små, små steg som kommer närmare och närmare, till det islam/de vill uppnå.


Ha det gott.


Kram Maritha.
  .

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook