DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

onsdag 7 september 2011

PAPPAN SOM KNIVMÖRDADE SIN LILLA SON...

... man nu konstaterat, inte är psykiskt sjuk ??

Vad är man då, när man visar ut pojkens mormor och låser henne ute från lägenheten och sedan kallblodigt går tillbaka in och hugger ihjäl sin lilla son med en kniv ???


"Pappa inte psyksjuk vid barnamord

Den 53-årige man i Umeå som åtalats för att ha knivdödat sin sjuårige son var inte psykiskt sjuk när dådet utfördes. Den rättspsykiatriska utredningen visar att han därför kan dömas till fängelse.  "

Han kan därför dömas till fängelse för det han gjort och skönt var väl det även om jag fortfarande inte kan begripa hur man kan göra något så fruktansvärt.
Dessutom blir det ett ännu värre dåd, då han inte ens kan skyllas för att vara psykiskt störd.
Jag kommer nog inte att någonsin kunna förstå hur man kan göra något sådant och jag undrar vad som kommer att komma fram vid rättegången som ska hållas på tisdag, nästa vecka mot den 53-årige pappan.

Läs hela artikeln i dagens Svenska Dagbladet, HÄR. 

Ha en trevlig onsdagskväll.


Kram Maritha.
 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook