DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

måndag 5 september 2011

LIBYEN OCH "VAD VAR DET JAG SA" ?? (TYVÄRR)

Ja, nu börjar det klarna hos en del, tror jag .

Någon demokrati tror jag knappas att det blir fråga om, snarare motsatsen och det har jag hela tiden trott.
Trist bara att ingen annan i regeringen, till exempel, har förstått det här tidigare eller ens lyssna till det.

Jag är bara väldigt besviken på att Nato och de länder som varit inblandade i att stötta rebellerna, att de inte har förstått vad de håller på med.

Här ska ni få en video från Youtube som visar och berättar att USA nu har stöttat rebellerna med en biljon dollar, från USA´s skattepengar.


Fantastiskt eller hur ??


 
Några till videofilmer som visar vart Obama står någonstans i hela den sorgliga muslimska härvan.




Den här videon är mycket ruggig och jag har ingen aning om vad som ligger bakom dessa bevis men den mannen önskade jag verkligen att jag skulle ha kunnat rösta på men jag är ju svensk.

Jag har under de senaste åren blivit mer och mer besviken på hans sätt att hantera USA och resten av världen och känner inte samma förtroende, som jag gjorde då när han nominerades.
Nej, jag är i dag väldigt glad över att jag inte kunde rösta och det känns skönt efter att ha följt hans "karriär" under de här åren.

Dessutom har de senaste året givit mig många svar på tidigare obesvarade frågor och de svaren har inte varit särskilt angenäma.
Har någon, något som kan motbevisa den här videons bevis, så vill jag gärna ta del av de andra bevisen, i så fall.

Här är en till video med Barack Obama.



Ha en riktigt god natt allihop med goda drömmar.

Kram Maritha. 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook