DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

onsdag 3 augusti 2011

SJUK KVINNA FICK ÄTA OCH SOVA PÅ HANDIKAPPTOALETTEN ??

Kul att hamna på sjukhus och bli hänvisad till toaletten, för att sova och äta.

Kränkande, tyckte den 69-åriga kvinnliga patienten och det tycker jag med.
Dessutom  är det INTE ens en plats som sjukvården alls ska erbjuda sina patienter att få använda till annat än det är avsett för med tanke på riker för smittspridning.

Det gör mig inte undrande över hur det kommer sig att människor blir sjukare av att stanna på sjukhusen med den inställningen till bakterier och virusar.
Samma gäller för den delen också städningen numer, som är mycket illa skött på de sjukhus jag har varit på, tyvärr.


Sänker man kraven på hygien och renlighet, så blir resultatet därefter =(
Läs hela artikeln i dagens Svenska Dagbladet, HÄR. 


Må så gott och håll er friska.


Kram Maritha.


Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook