DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

torsdag 4 augusti 2011

JAG HITTADE ALLDELES NYSS ETT INSLAG FRÅN CANADENSISKA NYHETERNA.

En video från canadesiska tvnyheterna, som beskriver vad som gäller inom sharialagarna vad gäller herdersmord.

Mannen som intervjuvas är en före detta muslim  och han beskriver vad koranen förespråkar i dessa ämnen, vad gäller kvinnorna.

Se på den här videon och lyssna på vad mannen säger.
Han om någon borde veta vad han pratar om.



Tröttsamt att behöva upprepa sig, gång på gång men det finns inga andra sätt att nå ut till männsiskor än detta.
Eftersom att jag själv är gift med en svart man från Nigeria, kan jag nog lugnt säga, att jag inte är rasist alls, utan bara orolig över vad vi i resten av världen har att vänta oss i framtiden om vi inte ser upp och vaknar innan det är för sent att göra något åt det som då redan har blivit en verklighet =(

Ha en bra dag.

Kram Maritha. 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook