DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

onsdag 24 augusti 2011

BARNTRAFFICKING OCH SEXHANDELN MED BARN.

Sina Vann, såldes som 13-åring till en bordell i Kambodja.

Det här är ett av de allra värsta brotten man kan begå mot barn och det är ebndast på grund av de vuxnas efterfrågan för att få ha sex med barn som gör att det över huvud taget existerar.
Det är grymt och svinaktigt av vuxna att begå så skändliga saker mot barn som är helt beroende och försvarslösa inför vuxenvärlden.

Jag blir fruktansvärt arg när jag läser om dessa hemska grymma öden som barn utsätts för.
Sina hade inte möjlighet att bo med sina föräldrar i Vietnam utan bodde med en släkting då hennes föräldrar inte att kunde ta hand om henne.

Sina och en vän till henne, hade bestämt sig för att åka till Kambodja på semester och fick bo hos en kvinna där.
Kvinnan tog med sig flickorna till ett kafé, som hon sa men som visade sig vara en bordell.

Där började det hemskaste helvetet för Sina, som utnyttjades av upp till 20-30 män per dag.
Jag mår till och med fysiskt illa bara att skriva om dessa saker.

Hur kan man göra så här mot barn ?????
För mig är det så vidrigt och totalt obegripligt att man kan utnyttja barn på det här sättet.

”De såg mig som ett djur”

Sexhandeln med barn förekommer i hela världen. Barnen som utnyttjas av sexturister på gatorna i Thailand kan ha kidnappats i andra länder. SvD har pratat med Sina Vann som såldes till en bordell i Kambodja som 13-åring.  "

Läs hela den tragiska artikeln från dagens Svenska Dagbladet, HÄR.

Kände jag till någon som gjorde så här mot barn så skulle jag kanske inte kunna ta ansvar för mina handlingar.
En sak är helt säker och det är att jag skulle göra en anmälan mot den eller de som jag fått kännedom om, i fall det skulle hända.

De här människorna har inget ute bland folk att göra över huvud taget och skulle sitta bakom lås och galler för resten av sina liv.
De går inte att bota och är därmed en fara för alla barn i deras närhet eftersom det oftast räcker med att gå över gränsen en gång och sedan tappar dessa monster alla sina gränssättningar.

Nej, ni får ta och läsa den ruggiga historien själva så får ni göra er en egen uppfattning om hur illa det står till i världen i dag.
I högerspalten här intill kan ni läsa mer om trafficking och var man kan vända sig och hjälpa till att stoppa detta elände eller minimera, så gott det går.

Ha det så gott.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook