DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

tisdag 23 augusti 2011

HUR MUSLIMER LÄR SINA BARN ATT HATA BLAND ANNAT JUDAR MED FLERA


Video där man lär sina barn att hata och döda judar.



Den här videon lär ut och förhör en 3½ år liten flicka varför och hur man ska hata och se på judar ???



Varför muslimer hatar dig och mig med !!!! ???



Vissa delar av England som redan tagits i beslag av islam, har inte engelsmän ens rätt att beträda  ????


Hur muslimer har betett sig och beter sig i Norge. Det kan kanske till viss del förklara Anders Breiviks ilska som han kände men det rättfärdigar INTE ETT ENDA DUGG av dehandlingar som han utförde mot oskyldiga norrmän.


100 muslimska familjer arresterade, i Norge för att de ansökt och tagit emot stora bidragssummor som de lurat sig till av norska staten under falska förespeglingar.


Sedan har vi yttrande friheten som de vill begränsa men bara för andra som inte tror på det de tror på ???? Själva kan de få säga och göra vad de vill utan att det ska begränsas av några som helst regler.

Jag vill inte att mitt land ska behöva hamna under detta "välde" och inte att vi ska behöva ändra allt det vi vill och tror på för att passa andra människor.
Jag tycker att de ska göra som vi får göra om vi flyttar till ett annat land, "Ta seden dit vi kommer" och knappast komma med alla dessa orimliga krav på oss, som de försöker att få igenom och som våra flata regeringsmedlemmar försöker att smöra sig igenom till för att inte få stämpeln på sig att vara rasistiska.

Efter allt jag vet i dag, efter att få ha tvingats tagit del av deras nedvärderande sätt att se på oss, infidels eller kuffar, som vi kallas för, och med den kunskap jag i dag har fått genom att ta reda på vad allt detta handlar om, så kan jag tycka att det är väldigt sorgligt att vi inte törs öppna munnen eller våga se vad de gör med vårt land och vårt folk.

Tro inte att det här är det enda som kommer att komma innan deras krav är slut och uppfyllda.
Det här är bara början , på slutet för vår kultur  och vår framtid.
Något annat får ni inte inbilla er.
Vi är skyldiga våra barn och barnbarn något bättre än att bli nedtrampade som lort under andras fötter.
Det är vi också skyldiga våra förfäder och gamlingar, som har kämpat så hårt för att ta sig hit till den nivå som vi slutligen nått men som vi nu har fått ordentligt naggad i kanten av våra fantastiska regeringar som endast tänker på sig själva =(


Ja, som sagt var, så får ni ha en fortsatt trevlig tisdag.


Kram Maritha.

















Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook