DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

fredag 19 augusti 2011

ISLAM I PAKISTAN OCH DERAS FREDLIGA RELIGION ?????

"AGENZIA FIDES, ASIA/PAKISTAN
2011/08/18
Asien / PAKISTAN - En katolsk flicka kidnappades och falskt konverterade till islam, dödshot efter hennes flykt från hennes bödel


Islamabad (Agenzia Fides) - Ett ​​annat fall av en pakistansk kristen flicka kidnappas och tvingas konvertera till islam rapporterades till Fides av den pakistanska kristna föreningen i Italien.
Alfred Arifa är en 27-årig katolsk flicka från Nawa Killi, Quetta, som kidnappades av en muslimsk man, Amjad, i maj 2009. Mannen fick hjälp av två medbrottslingar att samordna förväg planerad kidnappning. Vi talar om två av Arifa betrodda vänner, Lubna och Rebecca. Hon gick till Rebecca hus där hon fick droger i en kopp te.
När hon föll medvetslöshet, var den unga kvinnan tas bort av Amjad. När Arifa tillbaka till hennes sinnen hon befann sig i Amjad hus. Amjad berättade att hon hade konverterat till islam och hade gift sig med honom och visade henne en falsk vigselbevis. "


Läs resten av artikeln samt flera andra av samma karaktär, HÄR.

Jag har tyvärr legat däckad i en ordentlig förkylning och är fortfarande inte ok, därför har det tyvärr inte blivit så mycket inlägg den här sista tiden.
Nytt besök hos läkaren senare i dag och troligen byte av penicillinet som inte verkar ta på mig.

Läste härom dagen om en stackars motorcyklist som låg skadad på vägen och ambulansen KOM OCH KÖRDE ÖVER HONOM !!!!!!!!!
HAN DOG TYVÄRR  AV DE SKADOR SOM AMBULANSEN ÅSAMKADE HONOM.

Tyvärr minns jag inte var det hände någonstans, då min hjärna gått på låg frekvens sedan början av förra veckan.

Ha det så gott och håll er så friska ni kan.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook