DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

fredag 5 augusti 2011

OJ OCH HOPPSAN, VAD HITTADE JAG HÄR PÅ YOUTUBE...

...när jag skulle leta efter lite skojiga videoklipp till mina 7-åriga barnbarn ???

Skulle jag betraktas som rasist ? Vad betraktas då detta som ???



Jag har inte önskat livet ur någon, än så länge och tror knappast att jag skulle kunna göra det heller =(

Mycket trist att höra denna rappare som är så hatisk, som den här är.
Det tristaste av allt är att dessa ungdomar för det mesta växer upp utanför hemmen, utan att någon av deras familjer blandar sig i vad de gör, tyvärr och då kan det bli så här galet, när dessa undommar växer upp och det inte finns någon som är där de är och sätter några gränser och säger till vad man får och inte får göra.

Dessa ungdommar hamnar tyvärr "mellan stolarna" och blir oftast mycket tvära och mår säkert mycket dåligt, när föräldrar finns men inte finns till hands, när man som bäst behöver de.

Det är så tråkigt att behöva se men jag har sett det många gånger, där jag bodde under 4 års tid och varje gång, är en gång för mycket.
Det handlade om både små barn och tonåringar till vuxna unga, som betedde sig mycket illa och var väldigt uppkäftiga om någon vänligt försökte att få de att förstå att det de gjorde var olagligt.

Nu är tack oc lov inte alla utländska föräldrar på detta sätt och det är skönt att det finns de som tar ansvar för sina barn med.
Fast har man så många att man inte hinner med de, så har man antagligen alldeles FÖR MÅNGA och borde kanske sluta att producera fler barn???

Ha det så gott.

Kram Maritha. 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook