DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

fredag 2 september 2011

JAG ORKAR KNAPPAS BLI FÖRVÅNAD LÄNGRE MEN ARG ÄR JAG.

Vad hade Knut gjort mot dessa två skitstölva, som fick lida och plågas något så fruktansvärt innan döden måste ha känts som en befriare.

Mycket tragiskt att några kan utsätta en oskyldig människa för så mycket hemska saker som de här två killarna gjorde mot Knut.

I går fick jag en kommentar av en anonym tjej/ kille ?
Kommentaren löd , " Människor som du, skrämmer mig".


Ingen aning om vem det kan ha varit men jag har aldrig velat skrämma någon endast velat påtala vad vi har omkring oss och som jag tycker att man ska sluta upp att dalta med.

Beter man sig så här illa, så tycker jag att 10 år är en mycket fnuttig dom med tanke på det han utsatte Knut för.


Mehmed Dzafic, 22, dömdes i oktober till tio års fängelse för mordet på den 70-årige lantbrukaren Knut Nilsson i Kastberga utanför Eslöv.

"Knuts mördare gripen i Malmö

Lantbrukaren Knut Nilsson, 70, hittades död och bakbunden i sitt hem utanför Eslöv i maj 2008.
Mehmed Dzafic, 22, dömdes till tio års fängelse för mordet, men flydde.
I går tog friheten slut. Mannen greps i Rosengård i Malmö.
- Det gick helt odramatiskt till väga, säger Lars-Håkan Lindholm, informatör vid Malmöpolisen.
Knut Nilsson torterades och mördades i sitt hem natten till 13 maj 2008. När han hittades några dygn senare var kroppen totalt sönderslagen och söndersparkad. Händer och fötter var hårt bundna. Huvudet inlindat i en jacka som var åtdragen med en halsduk. Så fick Knut Nilsson ligga medan inkräktarna sökte genom hans hus i jakt efter pengar. Allt i bostaden var omkullvräkt och utrivet i jakten på rånbyte. Tre dagar senare hittades Knut av grannarna. Vätskebrist, svält och kvävning bidrog till hans död."
Det här är bara en av många brott som invandrade begår och det är skrämmande tycker jag.

HÄR  kan ni läsa hela artikeln i från gårdagens Expressen.


Av alla kvinnor, unga flickor, som gifter sig med muslimska män, får väldigt många erfara att dessa män har fler än en sida att visa upp och när den otrevliga sidan kommer fram är det som en helt annan människa och den är förmodligen, det rätta jaget som han visar upp.

Många flickor har många gånger önskat att ha haft det ogjort och velat önska sig bort  från den otäcka andra sidan, som gömts undan från de så länge att det kommit som en riktig kalldusch, när de har fått se det här andra jaget som männen har.

Jag hyser inga större tvivel om att den här 22-åringen är muslim och har sin kvinnosyn från koranen, där kvinnor bara är hälften jämfört med en man och att kvinnan ska slås innan de går och lägger sig så att hon fattar vem det är som bestämmer i deras familj.

Det är riktigt sjukt och gör mig mycket arg och upprörd att veta att alla män får lära sig den sorgliga uppfattningen om att kvinnan bara är hälften värda än männen och att det också står i koranen att infidels, som kristna kallas (eller kuffar) inte har något livsberättigande enligt koranen och att judar är det likadant med men de vill man utrota helt och det sitter vår regering och dividerar om, i flall vi ska vara med och utropa en Palestinsk stat, medan palestinierna sitter och planerar hur man bäst utrotar judarna ??

Kul regering vi har då ???
Vissa invandrare är visst ömtåligare att prata om än andra.


Jag tycker att alltför mycket göms under mattorna i dessa dagar.
Och att även de här brotten skall fram ur gömslena och ska tåla att ses i dagsljuset, annars är det skummare än det sägs vara och jag kan tänka mig det.
Som Reinfeldt "tuttinuttar" runt dessa invandrare så börjar jag faktiskt undra vad som ligger bakom allt detta???


Det är inte ett friskhetstecken i alla fall och frågan finns där hela tiden.
Varför????
De här människorna skiter i de mänskliga rättigheterna och tänker inte rätta sig efter de, trots att de bor i vårt land.
Varför???
De har fått igenom en egen slaktmetod, halal som är mycket illa och som vem som helst kan söka på Youtube och få se hur det verkligen går till.
Varför ????
Deras djursyn är mer än bedrövlig.

Usch det är så många fler saker som jag skulle vilja skriva om men som fastnar i strupen för att jag blir så förb....d på både vår regering och de människor som dräller in här med sina horribla krav på oss svenskar och våra skattepengar med för den delen.



I min mans hemland, Nigeria , har araberna tagit sig över gränserna till flera av de norra staterna och har numer fått igenom sharialagar i 12 av dessa stater och man bränner ner "infidels" (svarta kristna) hem och kyrkor ock har slaktat en massa människor redan.
I vårt land hade jag tidigare i år hört att vi tagit in ca 300.000 muslimer men när jag häromdagen så ett program med halaslakt so Reinfeldt deltog i , så hade vi enligt honom ca 400.000 muslimer.


Har de förökat sig så mycket på kort tid eller har vi släppt in så många fler i landet ??


Frågorna är många men fortfarande obesvarade.
Att påstå att det jag skriver är rasistiskt är helt fel men jag går gärna med på att koranen är den mest rasistiska bok jag någonsin läst och den har inget med religion att göra heller, anser jag.

Den är en enda politiskt och mansvänligt  bok som de tror är sann och som även stödjer sex med små barn och vad kan vara värre än det ????


Dessa kvinnor som går med burkor och som till slut får D-vitaminbrist  på grund av att vi i norden har för lite och för svag sol för att den ska ta sig igenom dessa burkor och gör att dessa kvinnor blir bensköra när de blir lite äldre.


Att de sedan påstår att de gör det för sin egen skull och inte som ett tvång från sina mäns sida är "bullshit", tycker jag. 
Det kanske är så att burkan döljer deras avskurna näsor som en del kvinnor får om deras män misstänker sina kvinnor för otrohet eller att ens ha ägnat en annan man något som helst intresse.
Då kan jag förstå att man vill dölja sig fast jag skulle nog ha strypt mannen om  det var jag och kanske virat in honom i burkan i stället.


Ha en trevlig fortsättning på kvällen.


Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook