DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

onsdag 15 juni 2011

SNACKA OM SJUKA ISLAMISTER.

De ger aldrig upp i sitt uppsat och de ar manga, tyvarr  och fler blir de med alla sina fruar och jattebarnaskaror.

For att inte tala om dessa burkor och vad man kan ha med sig innanfor dessa sa kallade kladedrakter.

De ska forbjudas i alla lander, dar de inte hor hemma.
Kvinnofortryckareoch deras hangivna kvinnor (som anses endast vara halften varda an sina man ) kan stanna i sina hemlander, anser jag och halla sig dar.

Vad ska de hit och gora de som ar sa fundamentalistiska ????
Inbillar de sig att de ska kunna omvanda oss eller ar det vad ni tror med, som laser om det har och inte ens reagerar pa vad som hander mitt framfor nasan pa oss/er ??

De slaktar redan, sa manga manniskor, som inte tycker som de vill.
Jag vagrar att ta till mig deras vansinne och hoppas att varlden ska vakna nagon gang och inse vad som haller pa att handa och sluta upp med daltandet av dessa galna manniskor.

" VÄRLDEN EXKLUSIVT: Spooks DEMASKERA GRUPPER burka DÖD
DAILY STAR SUNDAY
ABOVE: A British woman in a niqab
12th June 2011

By Deborah Sherwood

BRIT spöken har slutat SIXTY terror ytor och som omfattar Black Widow bombplan.

Många av de muslimska kvinnor som drogs i bar sprängämnen, kan vi avslöja.

Andra radikaler så unga som 17 hade bomb material gömt undan i sina hem över hela landet.

Verksamheten började när ett tiotal kvinnor i London och Manchester områden plockades upp i trygghet svep utan får gå fri.

De sattes under bevakning och ledde Spooks till mer än 30 ledare terrorgrupp.

Men det befaras att det finns minst 20 i Svarta Änkan bombplan fortfarande på fri fot och redo att utföra sina dödliga uppdrag.

En högt uppsatt säkerhetskälla sade: "Terroristerna lita en kvinna i en svart klänning flytande inte stoppas. De kan inte sökte lätt på grund av deras strikta regler och det är svårt att se vad de gömmer sig under sina kläder.  "



Las hela artikeln, HAR.

Sa har vill inte jag att mitt hemland ska fungera eller rattare sagt, inte fungera.
Efter allt hart slit som vara foraldrar och mor och farforaldrar har kampat for att uppna, sa ar det skamligt att bara sta och titta pa hur vart land slits sonder i bitar av dessa galningar, som vagrar att bry sig om vad vi tycker om ett enda dugg.


Vi ar bara redskap till deras syften och det vore kul att se att folk borjar inse vad de haller pa med och att de inte ar nagra fa stycken, som vi garna forsoker att intala oss, utan en hel massa manniskor, som gor vad tusan de vill, vart de an kommer nagonstans.


Det gor mig oerhort ledsen nar jag ser vad som sker och att inte ens tidningarna, tors tala oppet om det som hander och an mindre regeringen , som bara latsas att det inte sker.
Varfor, skulle jag vilja veta ?

Av vilken anledning ar man sa tysta om problemen ??


Tja, vad vet jag men jag vill att manniskor i vart land ska vakna upp medan det annu finns nagot att gora at saken.
I Norge har man redan sa mycket problem med dessa islamister att manga kanner sig som framlingar i sitt eget land.
Hur kul ar det ??


Hoppas att ni far en roligare kvall and det trista fakta som jag skriver om har och nu, visar pa.


Kram Maritha.

 














 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook