DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

onsdag 15 juni 2011

GEERT WILDER, VARNAR AMERIKA, FOR DESSA ISLAMISTER ...

... som aven jag forsoker att varna er for i Sverige men som ni blundar for, tyvarr.

Han ar hollandare och vet vad han talar om och de har manga problem med islamister i Nederlanderna ocksa, som i alla lander dar de satter ner sina fotter =(

De ar inte roliga eller ens trevliga att ha att gora medoch de vet vad de vill och det ar inte vad vi svenskar vill men men ...


"En varning till Amerika

Från företaget Geert Wilders fre, 2011/05/13 15:27
Wilders-Tennessee-2011-05-13_1635.jpg

Vet du varför USA är i ett bättre skick än Europa? Eftersom du njuta mer frihet än européer. Och vet du varför amerikanerna njuta mer frihet än européer? Eftersom du fortfarande är tillåtet att säga sanningen. I Europa och Kanada människor dras till domstol för att berätta sanningen om islam.

Även jag har dragit till domstol. Jag är en vald ledamot av representanthuset i Nederländerna. Jag är för närvarande talerätt i domstol som en vanlig brottsling för att säga att islam är en farlig totalitär ideologi snarare än en religion. Rättegången pågår fortfarande, men jag riskerar ett fängelsestraff 16 månader  "



Artikeln ar hamtad fran  " The Brussels Journal  " och ni kan lasa resten av artiklen, HAR.

Anvand   "Google Translate " for att oversatta hela artikeln till svenska.

Skot om er och ha det gott.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook