DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

lördag 18 juni 2011

ISLAM IGEN & HUR SORGLIGT DET KAN GA.

Tyvarr kranglar bytet till svenska spraket med min dator har och darfor forsvinner de svenska voklalerna titt och tatt, som de just gjorde har nu =(

Det har inlagget far bli som innan, utan vara svenska vokaler och jag ber om ursakt for att det kan vara jobbigt att lasa inlaggen =(

Har handlar inlagget om en som konverterat till Islam och som far sig en kalldusch nar det gar upp for den har personen vad det hela gar ut pa.


"Another idiot converts to islam, gets a rude awakening 

En annan idiot konverterar till islam, får ett brutalt uppvaknande


Islam, den ultimata tvångssyndrom religion
Genom Farrah Khalil © 2011 Även om det har varit sju år har jag fortfarande spår av islamiska ritualer stämplat in i min hjärna. Till exempel vägrar jag fortfarande att klappa min hund innan jag ber. Varför? Jo, för att i islam, gör hunden saliv alla böner ogiltiga.
Det finns massor av omständigheter och faktorer som kan orsaka en muslimsk bön till "räknas inte," som suckande, prata, klappa, vänder sig bort från Qibla (riktningen för bön), falsning sina händer, inte diska ordentligt, avsiktligt skrattar, avsiktligt gråtande om "världsliga frågor" prostrering ett felaktigt antal gånger och (ursäkta mig för att vara krass) prutta. Dessa löjliga ritualer som inte har något att göra med min relation med Herren ändå "kom en knackning" när jag minst anar det - bistra påminnelser om att jag tillbringat åtta år av mitt liv att försöka bli den bästa "vit, kvinna, amerikanska, muslim i världen! "
Jag brukade tänka att min konvertering till islam var Satans första attacken mot mig, men jag hade fel. Ja, det var Satans mest våldsamma och andligt dödliga störtflod, men det var långt ifrån hans första försök att kapa min själ. Nej, det var min räddning "hänger i luften" så fort jag hoppat ur livmodern och såg in i ögonen på mig själv uttalade agnostiker far och siciliansk mor som hade tagits upp av hennes judiska styvfar.  "


Las hela inlagget fran " Infidels are cool " , HAR.
Ni kan gora oversttningen genom Google translate, pa natet.

Det haltar visserligen har  och dar men ar anda helt begripligt.


Ha en jatteskon helg och var radda om er.

Kram Maritha.




 







Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook