DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

måndag 20 juni 2011

MAIL FRAN AL-QAIDA SOM JAG FICK I MIN MAILBOX ??

Det har markliga mailet fick jag har om dagen i min mailbox.

Det sager mig samma saker som jag redan kanner val till och som uppror mig mycket.
Varfor det hamnat hos mig, vet jag dar emot inte.

Kanske har jag rort upp nagons kanslor ??
Precis som de har gjort med mina !! 

Trist att behova se det i ett mail, sa har.
Jag har oversatt det genom Google Translate, sa det haltar lite har och dar men det ar helt begripligt vad de ar ute efter och det galler inte bara i deras hemlander, utan alla lander som de invaderar i, tyvarr. 

"ARBETA att utvisa den otrogna från länderna av de troende, UNITE MUSLIMER och skapa en ny islamiska kalifatet.
 
I Allahs namn, den barmhärtige, den barmhärtiga. : Frid vare med den som följer vägledningen. När det gäller det som följer: Om vårt budskap till dig kunde bäras med ord, skulle vi inte ha levererat dem av plan. Det budskap vi vill förmedla till dig genom plan hjälten, Mujahid Umar Farouk, må Allah befria honom, är en bekräftelse av ett tidigare meddelande, som levererades till USA av hjältarna i 11 [september] och som upprepade tidigare och efteråt, nämligen att Amerika inte drömma om säkerhet förrän vi upplever det som en verklighet i Palestina. Det är inte rättvist att United staten bör leva i fred samtidigt som våra bröder i Pakistan upplever de mest miserabla levande. Baserat på detta, med tillåtelse av Allah, kommer vår räder mot USA fortsätter så länge de fortsätter att betona muslimer med början av varje dag. Frid vare med den som följer vägledningen.
 
Jag skulle vilja göra några punkter om detta meddelande. Först i att analysera al-Qaidas meddelanden, är det alltid viktigt att beakta effekten av en hjälte (Mujahid Umar Farouk} som avrättades 25 december 2009. Må Allah återuppleva honom mer allmänt, föreslår de teman den träffar som muslimerna länderna måste fria från främmande imperialistiska kontroll, allra mest från förtryck av Förenta staten. förkastandet av USA inblandning i den muslimska världen är en uppgift som måste klaras av, måste de muslimska länderna vara fria, har får vi göra det i andra för att rädda muslimska världen från undergång, att hindra United staten som är upptagen med att göra muslimska länder bara en geografisk tillämpning.
 
Världens har porträtterat de åtgärder som en fordran ansvar av al-Qaidas centrala ledarskap för bin Ladins angrepp. Enligt en mer noggrann undersökning går åtgärden inte så långt. True, attackerade bin Ladin USA som hänger nära samman med den situation som de muslimska länderna står inför till exempel. Palestinierna, Pakistan, Afghanistan etc. Hans raid är tänkt att vederlägga anklagelsen om USA likgiltighet gentemot den muslimska världen genom att hålla reda på terrorism.
 
Dessutom al-Qaidas i Nigeria är uppenbarligen i behov av din ekonomiska stöd för att genomföra en räd mot USA i andra för att rädda våra bröder i palestinierna, Pakistan, Afghanistan etc. För närvarande al-Qaida beslutat att lansera denna attack från Nigeria överväger det faktum att Förenta staten vakar över alla muslimska länder.
 
Så Nigeria anses vara en säkrare plats för att framgångsrikt genomföra denna blodiga attacken mot Förenta stat. Vi kontaktade dig angående utvecklingen av denna razzia i god tro, och tror att ni kommer att ge oss maximal support.
 
Hälsningar,
 
Al-Qaida-koncernen. "



Vet inte varfor det har oversatts till   "koncernen  ", da det pa engelska stod Al-Qaida-gruppen men vem vet vad de kallar sig sjalva =)

Ha en trevlig mandag.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook