DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

lördag 11 juni 2011

SKAFFA ER ETT KONTO PA SMSNETWORK.ORG

Har kommer en mycket anvandbar lank till en site dar du mycket enkelt kan knappa in dina sms till vanner utan att det behover kosta nagot och dar du billigt kan kopa krediter till dina sms .

Du kan titta pa olika annonser och pa det sattet fa gratis krediter for att skicka sms eller sa kan du varva egna medlemmar och da far du ocksa gratis krediter till sms.

Om du klickar HAR, 
sa kommer du till ratt stalle och kan sjalv se vilken bra sida det ar och dar kan du gora dina sms, som jag sjalv gjorde da min man var i Libyen och arbetade.

Det var innan vi mottes pa  "riktigt " , for ca 4 ar sedan och den sidan var den basta av alla sidor som jag hade enorm gladje av och som gjorde att vi till slut kunde traffas, for att se om vi passade ihop.

Det gjorde vi ocksa, forra aret och gifte oss i januari i ar.

Pa den tiden kunde jag inte smsa fran min mobil men det loste den har sidan mig med och det var det basta som kunde handa mig och min man. 

Vi har haft enorm gladje av dessa sms som jag skickade till honom.
Han fick lara mig att smsa fran mobilen nar jag kom ner till honom sa nu kan jag gora det fran mobilen men jag anvander fortfarande tjansten  och har mycket gladje av den.


Sa ga dit och kolla sjalva och se hur himla bra det ar och vilken enorm stor hjalp det ar ekonomiskt med att anvanda tjansten dar.


Battre stalle har jag inte hittat nagon annan stans pa natet och jag letade mycket innan jag fann den och de har fantastiskt trevlig och hjalpsam personal dar med.


Ha en skon helg och skot om er.


Kram Maritha.
 

2 kommentarer:

support sa...

Det gläder oss att du tycker om personalen :) och vi är även glada se att du fortfarande har nytta av våra tjänster :)


MVH:// Mikael Jakobsson
Personal Chef för svenska SMSnetwork.org

Unknown sa...

Hej Mikael och er andra som jobbar hart pa mitt favoritstalle =)
Jaa, jag ar jatteglad att jag har er och att jag nu har ordentlig gladje av er igen, da jag fatt flytta till England, for att fa hjalp av lakarvarden, som inte kunde nagot om min sjukdom i Gambia och dar det inte heller gick att fa alla de mediciner jag behover. Nu har jag fatt lamna kvar min man i Gambia, eftersom att vi inte hann att skaffa hans uppehallstillstand, da min sjukdom snabbt blivit samre, sa han far komma efter sa fort papprena ar klara. Under tiden anvander jag med stor gladje era tjanster och skriver mina sms till min man i fran England. Basta stallet som man kan hitta pa internet, ar faktiskt ert =) SmsNetWork.Org. Kan bara inte bli battre och alla ar sa hjalpsamma nar man behover hjalp. Sa ett stort tack till er alla pa denna jattebra sida, som ger mig sa mycket av det jag annars inte kunnat fa =) Ha en jattebra fortsattning pa veckan och hoppas att fler ska hitta fram till er, den basta sidan pa natet nar man vill skicka sms/ Vanlig halsning fran en tacksam och glad, Maritha.

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook