DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

torsdag 28 januari 2010

Tänk dig att du blir ...

...utsatt för en våldtäkt och det sedan blir en rättegång men den kommer inte att hadla om hur många år förövaren får, utan om hur du skall bli bestraffad =(

Du får förmodligen spöstraff ????
Ja, så blir det du bor i ett isalamskt land med strikta lagar =(

Fast det kan bli ännu värre om du har en familj som tänker likadant som domstolarna med islamska lagar.
Då kan du till och med bli dödad, för att DU ?? vanhedrat familjens ära/rykte ???


Får männen något straff ??

Nej, det är alltid kvinnornas fel, inte männens.
Om inte DET ÄR SÅ SJUKT, så vet jag inte vad.

De här sakerna står att läsa i "Infidels Are Cool"

Jag blir förbannad när jag läser om det här och dessutom vet att dessa islamer med samma stränga (sjuka) syn på kvinnor och små flickor, kommer hit till vårt land och försöker att få över lagarna med.

I Rinkeby/Akalla, en av Stockholms norra förorter, som är mycket invandrartät, bor en flicka, som ville anordna en danskväll för ungdomar i en hyrd lokal.
De som kom och ville dansa, blev inte insläppta.

Några islamska män, som sågs som någon slags "ledare" över islamerna där stoppade de från att komma in =(
De ansåg att det inte var lämpligt med en sådan "fest" och sa att inte var gudaktigt att delta i en danstillställning.
Kvinnor ska inte ens lyssna på musik, då det också är ogudaktigt ??

Jag tycker att dessa män med sina mycket ohederliga avsikter skall återvända dit de hör hemma, i sin medeltida värld och inte kränka våra regler och lagar.

De har uttalat ett önskelemål om att göra Rinkeby/Akalla till ett eget"land" med "egna lagar" med och det gör mig bestört.

Men som mannen skrek åt mig, här utanför min lägenhet, "vi har stulit Sverige i från er, fattiga dumma svenskjävlar", så kanske det är så de föreställer sig med >=I och det gör mig också på mycket dåligt humör.

Det här är Sverige och har alltid varit Sverige och om jag vill flytta till Pakistan eller Saudi Arabien och ta med mig min gran och midsommarstång, så lär jag knappast få komma in i dessa länder =(

Dock skulle jag knappast över huvud taget komma på en så korkad tanke, då jag tycker att jag få ta seden dit jag kommer och definitivt hålla mig till det landets lagar, så varför har dessa människor så svårt att förstå oss ???

För att de över huvud taget inte bryr sig om vad vi svenskar tycker, tyvärr.

Usch, jag tycker inte att det känns något roligt att skriva om det här, men tyvärr är det nödvändigt att vi börjar prata om dessa saker, innan det går helt över styr och det ska det inte göra.

Det är väldigt kränkande för oss svenska kvinnor att behöva se detta kvinnoförtryck, som dessa män känner för sina kvinnor (som också behöver vår hjälp, för att kunna få ett värde).

Nu måste jag samtidigt säga att det inte alls gäller ala muslimer i vårt land men även där finns det de som kommer från delar i sina egna länder, som inte kommit så långt i utvecklingen som de med större städer och mera utåtriktade platser.
Många muslimer har kommit långt vad det gäller vårat system och
Vi kvinnor här i Sverige kämpade i många år, för att ni fram till var vi är i dag och ska definitivt inte tillbaka till det medeltida systemet igen MEN det ska INTE ske med röster på "Sverige Demokraterna" (eller demonerna, som jag tycker passar bättre).

Jag hoppas att NI ALLA INSER att det, INTE ÄR EN LÖSNING på problemen, utan i stället måste vi få våra flata politiker att inse, att de inte bara ska sitta på ändan och släppa in människor.

Politikerna måste se till att de här som kommer hit, förstår att det finns lagar som de måste följa, för att kunna anpassa sig till samhället och inte tvärtom.
De måste också se till att myndigheter också gör det de ska för att se till att det fungerar enligt våra lagar.

Vi ska inte behöva anpassa oss till deras lagar som de har i sina länder.
De måste inse att de ska leva efter våra lagar, om det ska kunna fungera här.

Jag ser så ofta här där jag bor, hur de som har en annan bakgrund än den svenska inte bryr sig om vilka lagar vi har både vad gäller trafikregler och andra regler och lagar.
Det är ledsamt att det ska vara så.

De här rubrikerna står att läsa i "Infidels Are Cool" och du kan Läsa lite mer HÄR och om den artikel som handlar om en flicka som dömdes av en domstol, till 101 piskrapp för att hon blivit våldtagen.
Medan våldtäktsmannen blev ursäktad av de "äldste" bland islamerna >=(

1. Saudi Judge Sentences Pregnant Gang-Rape Victim to 100 Lashes
2. Saudi Arabia: Gang rape victim sentenced to prison, 100 lashes
3. Saudi gang rape victim gets 200 lashes.
4. Saudi Gang-Rape Victim Faces 90 Lashes
5. Bangladesh: Christian convert from islam receives usual death threats
6. Pregnant girl burnt alive by husband
7. Jordan: Rape victim killed by uncle to cleanse family honor
8. Muslim Thieves Rape Girl When They Realize Victim is Christian
9. Jordan: man kills pregnant sister to “cleanse family honor”
10. Aussie muslim claims he was praying at time of rape, DNA says otherwise

Vi måste våga börja prata om det här, här i landet innan det är för sent.
Det kommer inte att bli någon förändring så länge vi kniper ihop och det ska vi inte gör heller, för det är sorgligt för dessa kvinnor också, att inte få en chans att förstå att de har ett riktigt värde, som inte är mindre än männens.

Ja, ni får ha det så gott ni kan i detta snöiga land och låt tankarna vandra, till dess arma flickor som blir pryglade för att DE BLIVIT VÅLDTAGNA ?? =(

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook