DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

söndag 3 januari 2010

Nu ska jag visa er...

...vad jag fick i julklapp av sonen och hans familj =)


Det är en massage grej för huvudet =) och så skön att man ryser när sätter den på knoppen och trycker ned den över huvudet.
Man använder den "hastighet" man vill och har man någon som hjälpa en med den, så är det bara att sitta ner och njuta för allt van man är värd.
Den är så skön att använda och ser ni den någonstans så tycker jag att ni ska be att få testa den för det kommer ni inte att ångra.
Vad den kostar vet jag däremot inte.


Nu ska jag gå och massera mig.
Ni får ha det så gott och sköt om er =)

Kram Maritha.

4 kommentarer:

Marita sa...

Ja, jag har hört att de ska vara sköna, har själv aldrig testat någon sådan fast jag haft möjlighet, får väl göra det nästa gång.
Ha det gott!

Unknown sa...

Ja, du ska verkligen testa den för den var otroligt skön, går inte att beskriva känslan. Ha det så gott du med / Kramar Maritha.

Karin sa...

Sån där har jag testat på en marknad.
Jätteskönt är det ju. fast man ryser lite också.

Unknown sa...

Hej Karin =) Huvudet på spiken. Jag tycker att den är så skön att man ryser av välbehag. En mycket bra julklapp, tycker jag / Kram Maritha.

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook