DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

fredag 1 januari 2010

Det blir kanske ett hundans år i år =)

Och här är en kul film som säger att vi nog ska vara glada över, att vi som inte har råd, inte kan hyra en tomte, för man vet nog inte vad man får.
Och jag ska nog vara glad att jag satt ensam på Julafton I år och slapp stöta ihop med någon hyrtomte =)


Kossan.se

Den här roliga filmen måste ni bara se =)
Helt fantastisk hund.


Kossan.se

Jag hoppas att ni alla får en god fortsättning på det nya året vi nu fått.

Kram Maritha.

2 kommentarer:

Karin sa...

Oh, fy faan vilken mardrömstomte !!!
Hunden däremot var ju bara underbar ! =)
Kul att datorn går bättre ! =)

Unknown sa...

Hej Karin =) Ja den tomten ska nog försöka vara lika snäll som de barn han åker till =) inte verkade han förstå vad som var galet heller =I Hunden var helt otroligt smart, jätteskön att titta på.
Ja nu går den bättre med några smärre konstigheter men inte så illa som förut, så du ska ha stort tack för tipsen =) Ha en god fortsättning på det nya året / Kram Maritha.

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook