DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

onsdag 27 januari 2010

DET FINNS MÅNGA ELDSJÄLAR I VÄRLDEN...

... OCH TVÅ AV DE ÄR, JOHN TRAVOLTA OCH HANS FRU OLIVIA NEWTON-JOHN.

Titta på videon och lyssna på vad han säger, Jag gillar de som inte bara pratar, utan också gör något för att förändra andras hemska situation. Han verkar ha hjärtat på rätt ställe.



Jag hoppas att så många som möjligt hjälper till så gott de kan.
Haitierna har de ruggigt och ännu vet man inte hur många som ligger döda under rasmassorna.
Uppskattningsvis är det mellan 150.000-200.000 som omkommit.
Som om det inte räckte, har barn, bebisar försvunnit, som tidigare hittats föräldrarlösa???

Jag önskar att fler som har möjlighet att göra en insats också gör det.
Reinfeld kanske kan skänka sina tusenlappar han fått in på skattesänkningarna och behålla en i plånboken =)

Ha det så bra och sköt om er.

Kram Maritha.

2 kommentarer:

attis sa...

Gomorron vännen. Tror de är väldigt fina människor. Här har vi full storm idag. Fy så trist. Hoppas allt är bra med dej. Ha det bäst.
Kramen

Unknown sa...

Hej Attis =) Jag tycker det är så skönt att höra, när de som egentiligen är bäst på att hjälpa till, verkligen gör det också. Han sa det så bra med, tycker jag. Naturligtvis är det jättebra att alla ställer upp, oavsett det är en liten slant. Många bäckar små... Hoppas fler ställer upp och hjälper till. Men, usch har ni redan fått eländet över er =( Jo, tack här är det bra =) och det hoppas jag att det är med dig med. Hit kom det eländiga vädret under eftermiddagen men det verkar inte vilja sluta =( Vi får se om det går att ta sig ut i morgon. Ha det så gott nu och sköt om dig. Kram Maritha.

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook