DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

söndag 24 januari 2010

ADAM PEARSON OCH LÅTEN, LIFEWORLD.

HÄR HITTAR DU LÅTARNA SOM DU KAN RÖSTA PÅ.

I MAILET SOM JAG FICK FRÅN ADAM, SKREV HAN SÅ HÄR.

"Please help support Haiti by downloading Adam Pearson's "Lifeworld" for free from Playlist 7: http://www.reverbnation.com/playlist7?artist_id=350689 . If he makes the top 7, he is going to donate prize money to help the relief effort through either the Red Cross or Worldvision."


OM HAN VINNER SÅ KOMMER PENGARNA ATT GÅ TILL HAITI OCH DE MÄNNISKORNA SOM HAR DET FRUKTANSVÄRT DÄR, PÅ GRUND AV JORDBÄVNINGARNA.

GÖR DETTA OM INTE FÖR HANS SKULL,FAST HAN ÄR JÄTTEDUKTIG, SÅ FÖR OFFREN FÖR JORDBÄVNINGEN PÅ HAITI.

TACK ALLA NI SOM VILL HJÄLPA TILL ATT GÖRA VÅR VÄRLD BÄTTRE.

KRAM MARITHA.

2 kommentarer:

Diana - Missmelody sa...

jättefin blogg du har :)

Var gärna med i min tävling där du kan vinna ett valfritt smycke/väska ifrån www.houseofyaya.se, om inte du hittar något som passar dig så kan du ju alltid välja något att ge bort i present? Dessutom har du jättestor chans att vinna eftersom jag inte har så många läsare!
Skulle bli så himla glad om du ville vara med! :)

ha det bäst! kram :)

Unknown sa...

Hej Diana =) och tack för din kommentar =) Jag ska gå och titta på din blogg med, när jag kommer hem från min rehabträning i kväll. Jag ska ta och lägg in än länk till din blogg och tipsa om din tävling =) En jättebra sida som du kan registrera din blogg på är, MerTrafik, så får du en hel massa nya läsare till din blogg med. Kram Maritha.

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook