DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

lördag 6 mars 2010

Videofilmer som visar hur man utbildar sina unga flickor...

...till att hata oss som kristna eller judar (vilket är samma sak för islamister).






Och så här kan det gå för unga flickor när sedlighetspolisen "TAR" flickorna och piskar de, för att sedan släppa de fria och därefter fånga upp de på gaten efter frisläppandet och droga de och våldta de.

De sedlighets polisen det i det islamska fantastiska samhället.

Är det så här vi kommer att få det eller kommer politikerna i västvärlden att vakna innan det är för sent, för dessa islamister kryper "innanför skinnet" i västvärlden som aliens gör i fantasifilmerna men skillnaden är att det här är på riktigt.

Jag är ledsen att jag hittade de här videofilmerna nu, eftersom jag just fått nog av denna islamistiska "frågan" =(

Hur som helst, så tycker jag att ni ska titta på de och se hur de ser på oss.

Jag vill också påpeka att det inte gäller de muslimer som inte är fundamentalistiska extremister, utan trevliga människor som tar avstånd från dessa islamisters sätt att se på koranen och läran.

Ha en god natt och dröm trevliga drömmar.

Kram Maritha.

2 kommentarer:

Karin sa...

All förvanskning av religioner är väldigt skrämmande, och det här är väl det som är mest extremt...
Fy vad hemskt !
Jag skräms också av Jehovas sätt att dra med sig barn på dörrknackaruppdrag, och tutar i dem att man inte kommer till himlen om man inte utför de uppdragen. - Men i jämförelse är det ju rätt blekt...

Unknown sa...

Hej Karin !
Ja visst är det skrämmande med alla extremister, vad det än gäller men särskilt de som gärna självbombar aig för att ta livet av, det som vi anser är oskyldiga men som när man börjar studera vad koranen säger, är ogudaktiga hedningar och vad gäller oss, så har de extrema inget alls till övers för oss, så varför ska de bry sig om det.
Jag blir mer och mer upprörd när jag läser om hur dessa män tar sig in i regeringar runt om i världen och fär ett större och större grepp om både pengar och maktmedel. Jag såg att en finsk kille också skriver om islam och hur de extrema inte bryr sig ett skvatt om hur det går för oss om det listar sig in i regeringskretsar.
Han undrade hur länge regeringarna skulle sova innan de vaknade upp och det var för sent =(
Jo, Jehovas vittnen går också runt och predikar sin tro men de hotar ingen till livet utan tror att de med sitt predikande ska kunna rädda människor, även om vi kan tycka att de är jobbiga.
Islamister vill nog gärna se oss med näsan i vädret, stendöda, när de tagit över makten om de nu kommer så långt.
Kram Maritha.

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook