DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

söndag 7 mars 2010

KLOKA ORD I BILD.

Hoppas att helgen varit god och att solen har lyst på er alla.
Det blev lite kallt också men inte så illa som de haft i norra delarna av vårt avlånga land.

I dag lägger jag in lite gulliga bilder som jag fått för ganska länge sedan.
Jag redan lagt in flera av de men det var så många att det var svårt att få plats med de alla, så de kommer att dyka upp här lite då och då.

DET ÄR VÄL KLART ATT MAN DELAR MED SIG AV DET MAN HAR. MAN ÄR VÄL IGEN BORGLIGT KATT HELLER =)

I dag ska jag lägga in lite gulliga bilder som jag fått för ganska länge sedan.
Jag redan lagt in flera av de men det var så många att det var svårt att få plats med de alla, så de kommer att dyka upp här lite då och då.

DET HÄR ÄR NOG EN ARBETARE SOM DELAR MED AV SINA JORDNÖTTER TILL DEN LILLA EKORREN.


OCH DET HÄR ÄR EN KOMMUNIKATION SOM FUNGERAR, TROTS BORGLIGT STYRE =)


HÄR ÄR EN LITEN MUS SOM FÅTT TAG PÅ EN HEL OST MED GÖMMOR I, FRÅGAN ÄR OM HAN VERKLIGEN FÅTT DEN =I


DEN SOM ÄR STÖRST SKA OCKSÅ VARA SNÄLLAST OCH HELST GULLIGAST MED, FÖR DÅ KANSKE MAN KAN FÅ EN PUSS OCKSÅ =)


HAR MAN INGENTING ATT SOVA I, KANSKE NÅGON SNÄLL HUND KAN LÅTA EN SOVA OVANPÅ I STÄLLET =)


Jag hoppas att ni alla får en jättefin vecka med varmare väder och mera sol.

Kram Maritha.

4 kommentarer:

Marita sa...

Vilka underbara bilder....:)
Hoppas allt är bra med dig, vännen och ha en riktigt skön vecka du med.
Kram!

Karin sa...

Vilka sötnosar !

Unknown sa...

Hej Marita! Ja, visst är de gosiga.
Ja, tack det är bra med mig också men så mycket att göra innan resan blir av men det ska nog gå bra. I morgon blir det sista vaccinationerna, mot stelkramp, tyfus och hjärnhinneinflammation och sedan är det klart. Ha en riktigt god fortsättning på veckan och sköt om dig / Krama Maritha.

Unknown sa...

Hej Karin ! Ja de är så söta allihopa , som en bunt med karameller som bara vill mumsa i sig. Du har väl fått mailet med de här bilderna redan ? Jag tror att jag skickade de för några dagar sedan. Annars skickar jag det igen.
Kram Maritha.

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook