DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

måndag 1 mars 2010

När ska man kunna gå ut, utan att riskera livet?

Nu har allt som smält frusit till is =(
Alla isvalkar i gatorna som redan var livsfarliga, har blivit ännu farligare.

Det är väldigt synligt vilka gator man varit bra på att ploga och vilka man gett sjutton i och inte lagt ner något bra jobb på.

Aldrig får man vara riktigt glad och nöjd men så är det här i livet.
Man kan inte få allt =I

Jag fick ett till väldigt skojigt mail i går med så söta bilder i och de tänkte jag lägga upp här åt er så ni får något att glädja er åt, om ni inte redan har sett de.

HÄR HAR VI EN, SOM BARA LÄNGTAR EFTER SINA STORA ISFLAK =(


HÄR ÄR EN ANNAN BJÖRN, SOM ÄR SIN EGEN FOTVÅRDARE =)


HÄR ÄR ETT KATTGÄNG, SOM FÖRSÖKER HÅLLA REDA PÅ, ALLT SOM SKER DÄR UTE =)


DE HÄR SMÅ VOVVARNA GER SJUTTON I VAD SOM HÄNDER, BARA DE FÅR ÄTA SIG MÄTTA OCH BELÅTNA.


JAG HAR HÖRT ATT DET SKA VARA ROLIGT MEN JOBBIGT ATT RIDA OCH KANSKE ÄNNU JOBBIGARE OM DET ÄR PÅ EN MULA (RÄTTA MIG OM JAG HAR FEL),DÅ BLIR MAN HELT UTSLAGEN =(


UNDRAR OM MAN KAN RIDA PÅ DELFINER MED ?


MAN KAN RIDA PÅ KATTER MED OM MAN VILL, OCH ÄR MAN FLER SÅ KAN MAN UTNYTTJA SAMÅKNING OCKSÅ =)


Nej, det får bli allt för i dag =)
Ha det så gott och se till att sköta om er och gå försiktigt när ni går ut.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook