DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

torsdag 11 mars 2010

ONT I KROPPEN EFTER TRE VACCINATIONER, PÅ RAKEN.

Midnatt råder tyst det är i husen, tyst i husen alla sova släckta äro ljusen, äro ljusen tipp tapp tipp tapp tippe tippe tipp tapp tipp tipp tapp...


Girly Comments & Graphics


Ja, nu har jag tagit alla vaccinationer som skall tas före avresan till Gambia.
Förra gången tog jag två av de men kände ingenting alls.

Nu har jag haft ont i alla delar som går att ha ont i men det går över det med.
Berättade för min mor i dag om min kommande resa och hon ville att jag skulle höra av mig innan jag åkte och det sa jag att jag skulle göra med.

Tyvärr har jag inte lyckats lösa problemet med min kisse än om någon skulle kunna ta hand om henne tills vi är hemma igen.

Jag fortsätter att fråga runt och hoppas på det bästa.

Hon är inte till något som helst besvär och är så pass gammal att det inte längre är roligt att leka som hon gjorde när hon var yngre men också gamla kattdamer har rätt att få ta det lugn på ålderns höst.

Själv hinner jag inte ta det lugnt utan måste hinna ordna med alla papper och praktiska saker innan jag kan resa.

Fick hem ett brev från rehab stället jag varit på om att jag måste lämna in odlingsprover till min vårdcentral, då man haft en patient med MRSA bakterier och då måste försäkra sig om att ingen blivit smittad under tiden där =(

Det hoppas jag inte att jag blivit, då det skulle vara ytterligare ett hinder i resplanen.

Har man inte problem, så får man det, vare sig man vill eller inte vill.
Så är det här i livet.
Nej nu får det räcka för den här gången för sängen kallar och då måste man hörsamma det =)

Ha det så gott och hoppas att våren kommer snart till oss alla.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook