DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

lördag 20 mars 2010

KLOKA OCH TÄNKVÄRDA ORD.

MORGONSTUND HAR GULD I MUN.

TALA ÄR SILVER MEN TIGA ÄR GULD.


Paisagens


..Figuras para deixar seu Orkut bem legal..



Jag tror att jag hamnat i fel rytm nu, så här blir nog ordstävet "Att gå och lägga sig tidigt, på morgonstunden, blir nog bara järnskrot som väntar =(

Med det andra ordstävet är det med andra ord bättre att tiga, där kan jag bara lyckas "samla på mig en massa silver" men några guld finns det nog, trots allt.

Men nu blir det God Morgon till er som nyss har vaknat och God Morgon till er som ska gå och natta nu.

Kram Maritha.

2 kommentarer:

attis sa...

Hej vännen. Ja en sån utomjording skulle inte vara dumt att ha, hahahahhaa. Här snöar det just nu. Tråkigt som bara den. Annars är allt bra. Hoppas allt är bra med dej oxå.
Ha en skön lördag.
Kramen

Unknown sa...

Hej Attis =)Kanske skulle kunna vara något för våra plastikkirurger att fundera ut om man kan göra på våra män, som redan nu opererar sina snoppar =) se´n är det bara för oss tjejer att vrida om öronen på de =)Ja, här är det bra med och vi väntar in snön här med =(den ska visst komma hit i morgon säger SMHI.
Ha det så gott i kväll du med /Kramar Maritha.

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook