DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

måndag 15 mars 2010

DET ÄR BÄTTRE ATT TÄNKA EFTER FÖRE, ÄN EFTERÅT (I BLAND).

Kära Make!
Jag skriver detta brev för att tala om att jag lämnar dig för gott.
Jag tycker jag varit en god hustru i 7 år och jag tycker att jag inte fått någonting för det.

De sista veckorna har varit ett helsike!!
När din chef ringde och sökte dig och berättade att du sagt upp dig så rann bägaren över.

Den sista tiden har du kommit hem och inte märkt mig alls. Jag har klippt håret och fixat till naglarna.

Jag har lagat till din favoritmat och till med haft på mig ett nytt raffset, men du kommer hem, kastar i dig maten och tittar på sporten och går och lägger dig.

Du talar aldrig om att du älskar mig, kramar mig aldrig så antingen är du otrogen eller så älskar du mig inte längre, i vilket fall som helst så är jag ute ur dig liv för alltid.

Om du försöker få tag på mig så glöm det. Jag flyttar till DIN BROR, hoppas du får ett bra liv.

Din Ex-fru.

----------------------------------------------------------------------------
Kära Ex-fru.

Inget har gjort mig gladare än ditt brev.
Visst, vi har varit gifta i 7 år, men en bra fru är allt annat än du varit.

Jag tittar på sport jämt för att slippa höra ditt gnäll, men det lyckas inte så bra...

Jag märkte att du klippt håret och det första jag tänkte var att du ser ut som en kille.
Naglarna håller du ju jämt på med...

Min mor har uppfostrat mig att inte säga nåt om jag inte har nåt snällt att säga.
Du måste ha förväxlat min favoritmat med min BRORS, för jag tycker inte om fläsk.

När du hade raffsetet på dig så hade du inte tagit bort prislappen.
Det kostade 499:- och jag tappade sugen eftersom min BROR lånade en femhundring i förrgår, jag hoppades att det bara var en tillfällighet, men tydligen inte.

Jag har trots det älskat dig och tyckt att det fungerat hyggligt mellan oss.
Så när jag vann drömvinsten på lotto förra lördagen kunde jag kvittera ut närmare 70 miljoner och blev jätteglad för vår skull.

Jag sade upp mig idag och var iväg och beställde en jorden-runt-resa för oss två, men när jag kom hem så läste jag ditt brev...allt händer av en anledning antar jag.

Jag kan bara hoppas att du får det liv du önskar med min BROR.

Jag har pratat med min advokat och eftersom du skrev det där brevet så får du inte en krona av vinsten.

Så ta hand om dig.


MVH rik som fan och fri som tusan.


PS. Jag har nog aldrig berättat för dig att min bror Evert var född som EVA men det är väl knappast ett problem? DS


Jag undrar om hon möjligen ångrar sig efter att ha fått sin ex-makes brev?
im realy sorry

=( =( =( =( =( =( =(.......

Kram Maritha.

2 kommentarer:

attis sa...

Hej vännen. Jag skrattar här så jag tjuter. Tack för mailen. Nu ska jag lägga ut dem på bloggen. Hoppas allt är bra med dej. Ha det allra bäst.
Kramen

Unknown sa...

Hej Attis =) Vad kul att du hittar lite skojiga mail från mig. Jag ligger efter som sjutton med att gå igenom mina mail, så det blir fler vartefter jag hinner med att rensa upp =)Ett gott skratt, förlänger livet heter det ju och det tror jag också på. Här är det annars bra men väldigt pressat eftersom tiden inte räcker till riktigt. Resan blir av så fort jag fått undan allt jag måste, sedan bär det iväg=)

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook