DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

tisdag 2 mars 2010

ISLAMISTER I DE ENGELSKA PARTIERNA...


...som inte vill annat än att göra om hela Europa till ett Islamskt välde.

Vi är inget annat än "ogudaktiga hedningar" i islamistiska ögon sett och har ingen plats i vår egen värld =(

Detsamma gäller också judar som ses med samma ögon.

Jag bara undrar när våra egna beslutsfattare ska förstå vad som pågår mitt framför våra ögon och med "medhjälp" av våra styrande i alla partier, som jag kan se.

Jag skulle vilja veta, när det blir ett stopp för den här sortens övertagande men det lär inte ske, som jag kan se i dag.

Alla extrema former av religion är av ondo och det är alltid flera som inte har någon plats i dessa människors "andrum" och då måste de tas bort och det är dit vi sakta men säkert är på väg =(

suprise Pictures, Images and Photos


Försök att få med en midsommarstång och sätt upp den i Saudi Arabien =)
Det kommer aldrig att hända.

Där råder Sharia lagar och INGET kommer att kunna påverka dessa män som bestämmer, i det landet och andra länder med extrem islamsk religion.

Vårt land är på väg åt samma håll och det gör mig väldigt rädd och ont att ingen verkar se eller bry sig om det.

Vi har haft vår kultur och vårt sätt att vara men det kommer inte att få bestå och det är likadant i andra länder men där har det redan gått mycket längre än här.

När ska människor vakna och se vad som händer.
Förra året knuffades 8 kvinnor ut från balkonger och endast en kvinna överlevde.

Vi ser på när grova brott begås mot kvinnor av vår egen kultur som gift sig med någon av annan tro än den vi vuxit upp med.

Jag blir upprörd när man talar om för oss att det är rasistiskt att prata om dessa brott men de förekommer mitt i bland oss men tystas ner.

Numer skriver tidningarna om brotten men inte vilka som begår de och därför syns de inte lika klart och tydligt, för det är nog rasistiskt att skriva om de.

Där jag bor är det mycket tydligare på alla sätt.
Här råder djungelns lag och det är ganska tydligt.

Ledsamt nog blir många, som inte är extrema neddragna av dessa andra med en hårdför syn på sin religion.

Muslimer är ofta trevliga och gör ingen annan någon skada och jag har flera vänner som jag tycker väldigt mycket om.

Så finns då dessa extrema som står för den hårda islamska religionen och den viker inte en tum för oss som bott här hela våra liv och har inget till övers för oss eller vårt liv eller vår tro.

Det ligger inte i deras intresse att bry sig om oss över huvud taget.

Den här artikeln är väldigt dåligt översatt genom Googles översättning men jag tror ändå att ni som läser, förstår vad det hela handlar om.

"Den islamiska Forum of Europe (IFE) - som tror på jihad och sharia, och vill förvandla Storbritannien och Europa till en islamistisk stat - har placerats sympatisörer i förtroendeuppdrag och hävdar med rätta att kunna uppnå "Massa mobilisering" av väljarna.

Talar till The Sunday Telegraph, Jim Fitzpatrick, miljö Minister, sade IFE hade blivit, i själva verket en hemlig part inom Labour och andra politiska partier.
"De agerar nästan som en entryist organisation, placering personer inom de politiska partierna, att rekrytera medlemmar till de politiska partierna, försöker få personer, som valts och valda så att de kan utöva politisk inflytande och makt, oavsett om det är på lokal nivå eller nationell nivå, sade han.

"De är helt i strid med Labours program, med vårt stöd för sekularism.

Herr Fitzpatrick, MP för poppel och Canning Town, sade IFE hade infiltrerade och "skadad" hans parti i östra London på samma sätt som den yttersta vänstern Militant Tendency gjorde på 1980-talet. Läcka Labour listor visar en 110 procents ökning av partitillhörighet i en valkrets i två år.

I en sex månader lång undersökning av denna tidning och Channel 4 försändelser, innebär veckors dold filmning av programmets reportrar:

# IFE aktivister skröt till hemlig reportrarna att de redan "Konsoliderade ... mycket inflytande och makt" över Tower Hamlets, en London Borough Council med en £ budgeten på 1 miljard.
# Vi har konstaterat att gruppen och dess allierade fick mer än £ 10miljoner av skattebetalarnas pengar, till stor del av statens medel avsedda att förhindra våldsam extremism"."


Fortsätt gärna att läsa färdigt artikeln HÄR

Jag är inte rasistisk och måste få säga vad jag ser och hur jag ser på det som händer, då det även händer här i vårt land.

Vår historia och kultur betyder väldigt mycket för mig och för oss alla då det är det som format oss till det vi är i dag.

Jag vill behålla det vi har kämpat hårt för och inte se det slås i bitar av extrema människor som inte vill oss väl.

Ni som vill får gärna skriva vad ni tycker, även om ni har en annan mening.
Bara det inte tystas ner, för det får det inte göra.

Jag undrar om det är en självuppfyllande profetsia enligt islamisterna eller
vad ?????

Jag vet inte men jag vet vad jag ser och vad jag känner inför det jag ser och det är inte några roliga tankar utan fyllda med vemod över det som kommer.

Ni får ha det så gott tills nästa gång och har ni tankar och åsikter, så får ni gärna skriva det i kommentarerna.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook