DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

onsdag 17 mars 2010

NEANDERTALARNA, SVERIGEDEMOKRATERNA

Läste precis i nyhetsbrevet, Newzglobe.com, om det.

Neandertalare, är det knappast fel att säga.

I mina ögon är de definitivt inget som hör hemma i riksdag eller regering med den neandertalpolitiken.


Den tidigare, moderaten och riksdagsledamoten Sten Andersson,(antagligen en av de som sitter där och sover med penningpungen som gosedjur) har flytt från moderaterna till det han tidigare trodde var ett gäng neandertalare, sverigedemokraterna.

Vad som hänt är nog att han själv inte förstått förr än nu, att även han är en neandertalare, så det passar ju bra.

Jaa, det enda jag kan säga, är att jag hoppades att "demonerna från neandertaltiden", skulle åka ut ur riksdagen.

Det värsta av partier jag kan tänka mig, med medlemmar som gjort sig skyldiga till diverse brott men det passar säkert de som inte är så nogräknade.

Själv hoppas jag verkligen inte att folk ska rösta på det partiet, då de kommer att ge oss många sorger på halsen, än vi ens vågar tänka på.

Så har ni något civilkurage, mod och stark känsla för de som faktiskt flytt hit av rätt orsaker, SÅ RÖSTAR NI INTE PÅ SVERIGEDEMOKRATERNA, som är så fega och ynkliga i sin politik


" Strömhopp från M till SD

2010-03-16 | Publicerad 13:50

Den tidigare moderaten och riksdagsledamoten Sten Andersson, som numera är sverigedemokrat, menar att Moderaterna och Sverigedemokraterna har liknande åsikter kring flyktingpolitiken.
- De vill också ta emot färre flyktingar, säger han till Newzglobe och tillägger: - de andra partierna krälar i generositet till flyktingarna.

I går blev Sverigedemokraternas partilista till Riksdagen klar. En genomgång som Svenska Dagbladet gjort visar att hälften av de 25 kandidaterna, 13 personer, har flytt från Moderaterna. "

Läs hela artikeln HÄR .

Ja, Hitler lyckades också dupera folk med sitt pratande, så varför inte de här
dårarna =(

Historien upprepar sig tydligen, och det verkar inte folk förstå.

Har ni ett hjärta, så RÖSTA INTE PÅ SVERIGEDEMOKRATERNA.

Ni kommer att få se att ni får ångra er i slutänden.

När jag pratar om Islamister, så prata jag om människor som är extrema i sina åsikter och lika bedrövliga som neandertalarna i Svergedemokraterna.

Ha en skön fortsättning på onsdagen.

Girly Comments & Graphics


Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook