DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

tisdag 16 mars 2010

OCH SÅ VAR VI DÅ I EGYPTEN...

...OCH DÄR KUNDE JAG FÖRESTÄLLT MIG ATT KVINNOR SKULLE VARA SÄKRA, MEN INTE DÅ =(

Så här stod det att läsa i "Infidels Are Cool" :


"Egypten: sexuella trakasserier på uppgång

vid Claudia på 15 mars 2010 · Kommentarer

ON 2009Hade "bara" två tredjedelar av kvinnorna blivit misshandlade. Nu är siffran ännu högre, via Women Against Sharia:

Enligt en studie, har 98 procent av de utländska kvinnor och 83 procent av de egyptiska kvinnorna har någon gång utsatts för sexuella trakasserier i Egypten. Ofta skulden läggs hållet på axlarna på offren."

Wow, ja vad kan man säga...arma karlstackare... naturligtvis är det vårat eget fel, självklart.

Ingen Islamsk man skulle väl kunna falla så djup, så att han påstod att det var mannens fel.

Jag tycker att alla dessa islamska kvinnor ska lägga in om skilsmässa, så att inte deras gubbar tappar huvudet.

I går läste jag i det här nyhetsbrevet, om en 8-åring gick gått till domstol för att få skilsmässa, för att henne äldre make misshandlade henne =(

En annan 8-åring som jag läste om, hade blivit bortgift som 7-åring, med löfte från den blivande äkta gubben, att inte röra henne förr än hon blivit 9 år gammal >=I

Inte tusan kunde den gamla gubben hålla fingrarna i styr, så när hon blev 8 år förgrep han sig mot henne och band fast henne i sängen så att hon inte kunde göra motstånd.

Jag är så äcklad över dessa gamla gubbar,40-60åringar, som gifter sig med små barn, som borde gå i skolan och leka på rasterna med sina skolkamrater och hoppa rep eller släng rep som vi också hade, leka med dockor och byta bokmärken.

Det är där som små flickor och unga kvinnor skall vara, så att de får utbildning och det är ju bra, eftersom männen i deras religion inte har någon utbildning alls, så vitt jag kan förstå.

Stackars dessa män, vad de får lida på grund av oss kvinnor.
De är ju dessutom felfria med.

Sorgligt är ett svagt ord i detta sammanhang och att de flesta domstolar står på gärningsmännens sida är horribelt.

Till och med vid gruppvåldtäkter brukar de männen gå fria medan de våldtagna kvinnorna/flickorna (jag har läst om 12-åriga grupp våldtagna flickor som blivit fällda) som får spöstraff för att de blivit just våldtagna.
Mer från Infidels Are Cool :

"2006 års upplopp, då en skara hundratals sexuellt frenetiska unga män deltog i våldsamma attacker på dussintals kvinnor"

Stackars män vad de har det besvärligt och när inte ens ett dussintals kvinnor kan samarbeta med hundratals sugna män =(

Det är så synd om de och så synd om deras domstolar med som måste avstå från att straffa dessa stackare.

De är väl så sköra att de inte skulle klara av en rättegång och då får man åtala kvinnan /flickan i stället.


"Aktivister från 17 länder runtom i regionen möttes i Kairo för två dagars konferens avslutades måndag och kom fram till att trakasserier är okontrollerat i hela regionen, eftersom lagarna inte straffa det, rapporterar kvinnor inte det och myndigheterna ignorera det.

Han trakasserier, inklusive trevande och verbala övergrepp, tycks vara utformad för att leda kvinnor av allmänna platser och verkar hända oavsett vad de bär, de sa.

Men inte granskat de handlingar som människor sedan få denna typ av annonser:


"Du kan inte stoppa dem. Men du kan skydda dig. Din skapare har ditt bästa för ögonen. "
Korspostats från T &P."

HÄR kan du läsa resten av artikeln men även andra tidigare artiklar med ruggiga händelser.

Konstigt att ingen islams medborgare har några åsikter om detta >=(

Det skulle vara intressant att höra de försvara ett sådant här sätt att vara, klena stackars män, som förgriper sig på barn.

Ett paradis för pedofiler >=(

Nej nu stoppar jag här innan jag exploderar av ilska.

Jag tycker att utländska kvinnor ska ha med sig elpistol om de måste åka till dessa islamska länder och hur och var man ska rikta den på, är väl rätt självklart, tycker jag och fler med mig.

Ha en bra fortsättning på tisdagskvällen.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook