DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

torsdag 4 mars 2010

TURKIET PÅ VÄG MOT ETT ISLAMSKT VÄLDE ?

Här kommer lite nyheter om hur läget är i Turkiet.
Skrämmande uppgifter, då vi vet att Turkiet gärna vill bli inkluderade i EU.

Om så blir fallet, kan islamister ta sig in överallt i Europa, utan något som helst som hindrar de.

Enligt artikeln har den islamska rörelsen Fethullah Gulen rörelsen stort inflytande redan nu i Turkiet och jag vill inte ens tänka på vad som skulle hända om de kom till makten och Turkiet blivit medlem i EU.

De skrämmer mig att dessa kvinnor inom islamska rörelser är så styrda av sina män och de har absolut ingenting att säga till inom det islamsa systemet utan är endast utbytbara pjäser i ett spel =I.

Usch, det är grymt att dessa islamska herrar regerar så fullständigt över sina tigande kvinnor och barn.

Jag såg en videosnutt med en mamma som "lärde" sitt lilla barn, en liten 3-4 åring , hur hon/han skulle tycka, om andra människor utanför den islamska världen, och det var chockerande att se, hur barnet upprepade efter mamman vad hon sa och ville att barnet skulle tycka.

Om jag hittar videon igen, ska jag lägga in den här, så ni får se.

Jag är verkligen skrämd över hur utvecklingen ser ut att gå och vilket fast fäste de håller på att skaffa sig runt om i Europa.

Som Kvinna i islam, har du absolut ingenting att äga till om, ingenting !!!

Dessutom anser de att "kvinnor" som är 8-9 år gamla är ok att gifta sig med eftersom deras "profet", pedofilen Mohammad gjorde upp riktlinjerna för hur "gamla kvinnor" (barnen) skulle vara för att man fick gifta sig med.

Där gäller inga barndomar inte =(

Jag skulle gärna se att någon av de som läser min blogg tycker till om det här och hur vi tror att vårt samhälle kommer att se ut om vi ger efter för dessa män och deras järnvilja.

Redan nu har vi börjat vika oss.

Mannen som var på arbetsintervju och inte kunde ta den kvinnliga chefen i hand och hälsa på grund av sin religion (på grund av att kvinnor har NOLL värde i hans religion).

Kul, han fick dessutom ett skadestånd på flera tusen, för att han kände sig diskriminerad ????????

Jag blir både arg och upprörd över hur samhället förser dessa kvinnoföraktare med mer ved i sin brasa.

Kvinnan som ville bära burka, trots att hennes man inte tyckte att det var nödvändigt och inte förstod varför och som gick utbildning till barnsköterska här i Göteborg.

Hon anmälde till diskriminerings ombudsmannen att hon kände sig diskriminerad över att hon inte fick bära burka på sin praktikplats.

Hon fick rätt av diskrimineringsombudet som ansåg att hon blev diskriminerad.
Så har vi mannen i Luleå, som förgrep sig på sin minderåriga släkting och som fick 4 års fängelse och som åklagaren krävde, skulle utvisas efter att straffet avtjänats men som rätten sa nej till och tyckte, kunde stanna efter avtjänat straff.

Alla vet att det inte går att bota en pedofil och den här mannen kommer att upprepa vad han gjort antingen på samma flicka eller på något av era barn =( men det är inget som går över eller går att bota och det är bara att förundra sig över hur rätten tänker sig att den mannen ska bete sig i framtiden.

Lås in era barn om ni vill att de ska gå säkra.

Jag undrar när nästa steg blir, som ger dessa män rätt att förgripa sig på minderåriga då de, kan ursäkta sin handling med att de blev utsatta för upphetsning av detta barn och då kanske de går till diskrimineringsombudsmannen och får veta att de har blivit diskriminerade med.

Jag undrar hur den lilla flickan känner sig med vetskapen att han får stanna efter att han avtjänat sitt brott men som i hans ögon inte är ett brott.

Jag är så trött på våra politiker som låter sådana här saker ske och att man inte ingriper.

Frågan är var det kommer att sluta.

Snart går vi kanske i burka hela bunten och blir vi våldtagna, när männen får lust och då får VI spöstraff, helt enligt muslimska rättegångars sätt att se.

Det var ju vårt fel att vi utsatte mannen/männen för frestelser (inte ovanligt med gruppvåldtäkter i dessa muslimska länder) och där får kvinnor inte rätt (eller barn, för den delen, då det kan vara väldigt unga offer) =(

90 piskrapp är inte ovanligt i de här fallen.



"Turkiet: Fethullah Gulen rörelse streghens

vid Claudia på 3 mars 2010 · Kommentarer

Med sista gripanden inom armén motståndare AKP är inte-mycket-väl dolda islamism, Makt Fethullah Gulen rörelse, en islamist, hårdföra rörelsen växer sig starkare, att om vinner, kan förstöra Ataturk arv. Och ser det faktiskt kan vinna.

Alla skott mot militären nu rättvist spel, bland annat under bältet. Kraften bakom denna dramatiska förändring är Fethullah Gulen Movement (FGH), en ultrakonservativa politisk fraktion som stöder den styrande Justice and Development Party (AKP). Den FGH grundades på 1970-talet av Fethullah Gulen, en karismatisk predikant som nu bor i USA men är fortfarande populär i Turkiet. Det är en konservativ rörelse som syftar till att omforma sekulärt Turkiet i sin egen image, genom att säkra den överlägsna Gulen version av religion över politik, myndigheter, utbildning, media, näringsliv och offentlig och privatliv.

För en del kan det tyckas att den nyfunna friheten att kritisera de militära visar att Turkiet blir en mer liberal demokrati. Men sanningen är att Turkiet har ersatt en "untouchable" organisation till en annan, farligare, en. Kritisera Gulen rörelse, som styr den nationella polisens och dess mäktiga inhemska intelligens gren, och som utövar ökat inflytande inom rättsväsendet, har blivit så tabu som assailing militären en gång var. Idag är det de som kritiserar den Gulen rörelsen som får brännas."

Resten av artikeln finns att läsa i "Infidels are cool" där det tas upp alla händelser som inträffar i islamska länder och som kommer ut i väst.

Klicka här

Jag vägrar att böja mig för något så grymt och futtigt som dessa små självsvaga mäns "religion" (om man nu kan kalla den det).

De som inte har någon som helst kontroll över sina lustar och skyller allt i från sig (som småbarn) men beter sig som fullfjädrade pedofiler (de som vi försöker att få bort för våra bars skull, både på internet och i vår värld), de som numer har börjat knapra på vår välfärdskaka och våra lagar.

Blir nästa steg att vi ska införa sharialagar också?

Tråkigt att min blogg inte blev det jag hade tänkt mig men det beror på att jag inte tänker låta mig fastna i någon islamsk "rävsax" och det hoppas jag att våra regerings medlemmar inte heller gör.

Ni får ha en bra fortsättning på dagen och var rädda om era barn, som är allas vår framtid.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook