DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

fredag 5 mars 2010

ISLAMIS SÄTT ATT SE PÅ ÄKTENSKAP MELLAN 9-ÅRIGA FLICKOR OCH VUXNA MÄN.

Titta på den här videon som verkligen är skrämmande i sitt innehåll.

Det är annat än skräckfilmer vi är vana vid.

Innehållet i den här videon är vad islamister kommer att försöka att dyvla på oss i Europa och USA.
Vi ogudaktiga hedningar som inte ska ha något att säga till om.
Mänskliga rättigheter är inte heller något för dessa mansgrisar.

HÄR Kan ni med egna ögon se hur man inom islam ser på barn som fyllt 9 år, som en kvinna redo att gifta sig ????

Titta på videon och se vad ni tycker om det.

Aldrig att min dotter skulle bli bortgift till en gammal gubbe när hon är ett barn med ett barns tankar och handlingar.

I den ålder är man definitivt inte mogen för ett äktenskap och det gör mig ruskigt arg att höra hur man kan diskutera det som om det är en självklarhet och pappan bestämmer och gifter bort barnet med en pedofil.

Jag mådde illa när jag såg videon.

Även om ett 9-årigt barn skulle kunna vara könsmoget, så är inte hjärna klar med den vuxna processen som krävs för att man ska kunna fatta vad som händer i kroppen innan den är färdigväxt.

Organen i en 9-årings kropp är inte fullvuxna och det är inte förrän man blivit minst 20 år till man är färdigväxt, så att äkta en 9-åring är ett brott även mot den Gud som de kallar sin, samma Gud som kristna och judar använder och tror på.

Hur ska en 9-årings kropp kunna klara av att föda ett barn när kroppen själv som föder, i så fall bara är ett barns kropp.

Dessa små flickor / Barn får sätta livet till för att dessa män ska få sina lustar uppfyllda.

Jag mår riktigt illa av det här.

9-åringar dör av dessa födslar för att inte tala om smärtan somen liten kropp får utstå för att tillfredställa en gammal man med fullvuxen kropp.

Äckligt, äckligt är det enda jag kan komma på att säga, förutom att det är totalt emot Guds vilja, om man läser Bibeln och det borde ju i alla fall Mohammad ha gjort, innan han förvrängde allt till sin egen bok, koranen.

Islamister talar om sitt Jihad och det gör mig illamående med tanke på hur de har förvanskat det som står i Bibeln till sin egen förvanskade variant, koranen.

Det är så smaklöst att att höra hur de förvränger skrifterna för att passa sitt manliga förakt för både kvinnor och barn.

Där räknas kvinnor som förbrukningsvara, något som inte står att läsa i Bibeln om att man skulle göra.

Jag är mycket upprörd över att de tror att deras så kallade profet Mohammad skulle vara något annat än det han är, en man som förvanskat Bibeln och dess budskap.

Jag har läst en hel del i Bibeln och där står definitivt inget om att man ska behandla kvinnor och barn på det sätt som islamister gör.

De får inte heller läsa Bibel ????

Då kan de ju faktiskt se att det inte stämmer med vad koranen säger och det Gud säger borde absolut räcka för dessa människor om de nu tror på vår gemensamma Gud.

Att inte tillåta de att läsa Bibeln är detsamma som att som att säga att man har tolkat allt fel och måste backa och de vill man nog inte säga för de skulle de ju gå miste om sin auktoritet som de felaktigt skaffat sig.

De är så illa som det kan bli.

Nu orkar jag inte skriva mer om det här i dag då det gör mig arg och det vill jag inte vara inför helgen.

Ni får ha en trevlig helg och sköta om er.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook