DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

måndag 30 november 2009

Svininfluensan - en pandemi eller mutskandal? | Ment.se

Läste just i nyhetsmailet från Ment, som bland annat handlade om svinflunsan och vaccinet.
Ganska skrämmande uppgifter som förmodligen inte är tagna helt ur luften.
När jag läste den artikeln blev jag glad för att jag kände att jag gjort rätt som inte vaccinerat mig.

Svininfluensan - en pandemi eller mutskandal? | Ment.se

Klicka på länken ovanför och läs vad de skrivit.
Det var en upplysande artikel och jag gillar Ment då de inte är rädda för att skriva det de tror på och gör bra faktakontroller.

Det blir inte mer skrivet i dag då min dator hela tiden vill radera ut det jag skriver eller slänger ut mig från båda webbläsarna, Firefox och Inernet Explorer.
Jag ska gå till Karins sida och se om jag kan hitta hitta hennes datortips på program man kan ladda ner för att rensa upp på datorn =)

Så ha en jätte skön natt och sov så gott.

Kram Maritha.

1 kommentar:

Karin sa...

Hoppas du lyckas få hem programen, och att det hjälper !
Om det är alldelees hoppplöst, så testa att starta datorn i felsäkert läge med nätverk.
( klicka på f8-tangenten med ca 1 sek mellannrum när du startar upp datorn, tills du kommer till en skärm där du kan välja startalternativ.
Var försiktiig med vilka sidor du besöker på internet, eftersom du inte har virusskyddet aktiverat dock ! ( Download.com är inte farligt att besöka, och knappast min sida heller =) )
Ladda hem programmen, och kör dem i felsäkert läge om det funkar.
Där är det inte en massa program igång som stör, så det brukar funkka bättre.
Hooppas allt går bra, och att de här programmen kan hjälpa dig !
De brukar vara toppenbra !
Direktlänkarna till programmen är ;http://download.cnet.com/Glary-Utilities/3000-2094_4-10508531.html?tag=mncol

http://download.cnet.com/Spybot-Search-amp-Destroy/3000-8022_4-10122137.html

Tack för sidtipset förresten !
Jag har redan deras sida på min hemsida, men ska ta och pusha lite mer för den faktiskt !
Fler "gratis" välgörenhetssidor har jag samlat på http://www.hermansro.se/enbattrevarld.html

Kram !

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook