DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

måndag 9 november 2009

Så var det måndag igen och fick just veta...

I nyhetsbrevet jag får från Care2 stod det att läsa det här i dag:

... att man nu konstaterat fall med en katt som fått svininfluensan. Prover är tagna och det visade sig att det var H1N1 som kissen haft =(

Get Well Soon
der=0>
"According to a press release issued by the American Veterinary Medical Association, a 13-year old tabby in Iowa has tested positive for the 2009 H1N1 influenza virus–marking the first time a cat has been diagnosed with this strain of influenza."

Så nu är det konstaterat och vill ni vet mer så kan ni läsa om det HÄR.
Så nu får ni hålla koll på era husdjur med och se till att vända er till veterinär om det ser illa ut.
Jättetråkigt tycker jag men hoppas att inga djur blir så jättesjuka att det går illa men observanta om ni blivit sjuka själva och ser symtom hos era husdjur.

Jag går fortfarande och funderar på om jag ska vaccinera mig eller inte =( det är inget lätt beslut att fatta, faktiskt men jag får väl fortsätta att fundera och se om jag blir klokare.

Något helt annat som jag vill att ni sk titta på, om ni inte redan gjort det, förstås.
Sidan heter GratisMakeUp.se.


Här finns det flera olika sätt att samla på sig poäng som man sedan kan byta mot presentkort =) Jag tycker att det är en bra sida och de har flera roliga och enkla kampanjer. Det finns också ett galleri där man kan lägga in bilder om man vill. Ett forum, som man kan skriva i och där det är många blandade åldrar från väldigt unga till de lite äldre "20-30" och det är både lite lekar samt tips man skriver om i forumetmen det är lättare om ni går dit själva och tittar så får ni se att det är en helt OK sida.

FOTEN ELLER VAR DET ROTEN, TILL TRYGGHET =)



NEJ MEN....HALLÅÅÅÅÅÅÅ


Håll er friska och sköt om er i gråvädret.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook