DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

onsdag 25 november 2009

I morgon är det Thanksgiving day

Vi firar ju inte det i Sverige, om vi inte tagit det till oss från USA förstås =)
VILKEN HÄRLIG NALLEBJÖRN =)

Animais





Jag har i alla fall med mig, något annat, från USA och som ni kanske skulle vilja ta till er.
Det är en video från Youtube, som organisationen IFAW lagt in och som handlar om föräldralösa små nallar.
De är så söta och så många och ingen av de har någon mamma och måste handmatas med nappflaska.



Helst skulle jag vilja kunna förflytta mig dit precis nu och få klämma på de gosiga nallarna =)
Den här organisationen är en av de jag får nyhetsbrev från och genom deras (IFAW) försorg kan man hjälpa dessa nallar genom att skänka en liten summa pengar som går till att hjälpa med att få de här små lurviga nallarna att växa upp och bli stora nallar =) så om du vill kan du gå in på deras sida och se vad du kan hjälpa till med.
Klicka
HÄR så kommer du till IFAW´s sida där du kan hjälpa till genom att donera en liten summa pengar till de.

SÅ KAN MAN FÅ BLI SÅ HÄR STOR OCKSÅ =)

Animais





Visst är det fantastiskt vackra djur och jag har full förståelse för varför man gör allt för att rädda de här små nallarna.
Gå gärna in och titta på deras site och se fler nallar =)

Tyvärr hann jag inte skriva något i går, då jag nu har börjat på min rehab och var så trött att det bara inte gick att få styr på tankarna men lite blev det i alla fall i dag.

Ha det så gott =)
Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook