DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

lördag 21 november 2009

DET HÄR MÅSTE NI SE =) JÄTTEVIKTIGT !!

Nu har det kommit =) "Gör det själv vaccinet" mot svininfluensan.
Hittade det här klippet på Youtube, så sedan är det bara att följa instruktionerna och visp så har man vaccinet.

KOLLA HÄR OCH SE HUR NI SKA GÖRA =)



Nu är det bara att leta rätt på någon med svininfluensan. Själv har jag både sonen, hans fru och deras två barn att tillgå. De ligger redan knockade i flunsan och ingen vill träffa de (inte ens läkarna), så det går nog bra att hämta virusen där.
Skämt å´sido mår de för bedrövligt och det är riktigt synd om de, så jag hoppas att de snart är på benen igen.
Ha det gott och mixa lugnt =)

Kram Maritha.

8 kommentarer:

Karin sa...

Men du vad jäkla bra !!!
Den här tänker jag vara så ful att jag snor...
Men jag tänker berätta var jag hittade den, och jag har lagt till dig i min lista över favoritbloggar i min högerspalt.
Hoppas några läsare hittar till dig den vägen !
Jag gillar verkligen din blogg, men jag har varit dålig på att uppdatera den där listan...
Deessutom är det bara mina absoluta favoriter som hamnar där. =)
Kram och godnatt !

Unknown sa...

Hej Karin! Det var jättesnällt sagt =) Jag känner mig väldigt hedrad av dig, Karin. Du får självklart ta med dig om du hittar något som du har nytta eller glädje av och dela absolut med dig av det på din blogg. Ju fler som får se både kul och nyttiga saker desto bättre =) och jag har inte så många besökare som du har, så du får jag ta om du hittar något matnyttigt =) Ha en God Natt / Kram Maritha.

Karin sa...

Ja, nu har jag redan gjort det ! =)
Hoppas vi kan ha nytta av varandra !
Det är så bra när man kan lyfta varandra !
Kram och godnatt ! -Nu ska jag störta i säng med mina kissekatter.
Få se om de sover hos mig bådatvå i natt med, eller om de gosat av sig lite nu...
De har varit alldeles ovanligt gosnödiga igår och idag, och jag hade en på var sida i sängen i går natt. =)

attis sa...

Hej vännen. Det var inte dåligt. Bara att börja tillverka *fniss* Får jag norpa den av dej? Här har vi oxå sol idag. Så rackarns skönt. Ha nu en underbar söndag.
Bamsekramar.

attis sa...

Jag kände mej så deppad och håglös så då kom jag på att göra lite juligt i bloggen. Blev genast på bättre humör.
Kramen

Unknown sa...

Hej Karin =) Det var bra. Tänkte att man till och med kanske kan blanda till lite extra ingredienser =) som kanske multivitamin och en och annan snaps, en skvätt vin om man gillar det, 1 matsked kantarellstuvning med mera. Göra den lite matnyttig =) Hoppas att ni hade en god natt du och kissarna. Min kisse vill bara väcka mig hela tiden och det är inte lika kul =( Ha en jätteskön söndag och sköt om dig och missarna =)Kram Maritha.

Unknown sa...

Hej Attis =) Hoppas att du känner dig bättre i dag, trots det vanliga trista vädret =( Ja, det är klart att du får ta med dig om du hittar något intressant. Det är bättre att dela med sig så att fler får chansen att se om det är något roligt eller intressant. Ha nu en jätteskön söndag och sköt om dig /Jättekram Maritha.

Karin sa...

Kanon !!! =D

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook