DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

söndag 1 november 2009

Hektiska helger =I

Hade tänkt skriva en liten Halloween hälsning till er i går men jag hann inte. Det blev så mycket som hände omkring mig, så det får bli en "dagen efter" hälsning till er i dag i stället.


Happy Halloween Comments

Jag hoppas att ni hade en skönt allhelgonahelg eller om ni kanske firade halloween.
Pratade med mitt barnbarn i England som gick runt med sina småbrorsor och "gjorde" tricks or treats =) De hade fått jättemycket godis, så då kan jag tänka mig att de var överlyckliga =)
Här ringde det inte på dörren en enda gång, så jag vet inte vad barnen här, gjorde i går. Inte var det "trick or treats" i alla fall. Själv minns jag när man var påskkärring till påsken här i Sverige och slogs med syskonen om, vem som fick ta sopkvasten eller sopborsten. Den sisnämnda var ju inte lika rolig heller =(

Nu hoppas jag att ni alla får en jätte trevlig kommande vecka.
Ta väl hand om er.

Flores

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook