DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

onsdag 18 november 2009

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN...

...LILLEMOR OCH MOA =)

Flores

I dag blir det inget inlägg på grund av att dagen har varit fullständigt upp och ned vänd och allt som kan gå fel har gjort det, grundligt.
Jag som skulle ha ringt mitt minsta barnbarn Moa i dag och grattat på namnsdagen =(
Om jag orkar, så skriver jag om vad som hände i dag, i morgon i stället.

Det enda rätta orden för min dag, blir :

Hur man än vänder sig så har man ändan där bak.

Kram Maritha.

2 kommentarer:

attis sa...

Hej vännen. Hoppas den här dagen blir bättre än gårdagen. Vissa dagar är det som allt elände ska komma på en gång. Ha det bra .
Kramen

Unknown sa...

Hej Attis och tack för din goda omtanke =) Nej det verkar som om allt kommer ramlandes över en när man släpper blicken och försöker koppla av men det blir nog bättre, hoppas jag och det är skönt att veta att någon tänker på en när det går galet, Attis =) Jättestor kram til dig i från mig, Maritha.

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook