DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

tisdag 3 november 2009

Svin inluensan eller A H1N1och vaccin ?

Förut var det Fågelinfluensan och se´n var det Galna Kosjukan eller om de kom i omvänd ordning ?
MySpace Graphics
MySpace Graphics

Och nu så har vi svininfluensan. Undrar vad nästa influensa ska skyllas på ? Fårskalle influensan kanske eller om det blir en vildare variant, så kanske den kommer att heta Älg eller Varg influensan?
Hittade en till sida på LifeScript Healthy Advantage som handlade om svininfluensan H1N1 och hade en del saker man skulle tänka på inför frågan om man ska ta vaccinet eller ej.
MySpace Graphics
MySpace Graphics

Efter som att jag vet att väldigt många inklusive mig själv är tveksamma till om man ska ta den eller inte ta den =I

klicka här så kan du själv läsa vad de säger


Tyvärr är den på engelska men de borde gå att översätta om ni har google eller babel översättningsprogram.

Jag skulle ha varit på sjukhuset i går men fick telefonsamtal där i från av sköterskan som meddelade att mitt besök var inställt, för att doktorn var sjuk =I De hade en doktor till på smärtkliniken och hon sa att hon gärna skulle gett mig tid till den andra doktorn men han var oxå sjuk =(
Ja, så kan det gå men jag hoppas att de kryar på sig =) så att jag får komma dit och få hjälp.


Ha det så gott och hoppas att solen lyser på er oxå, för i dag har strålarna hittat hit efter flera dagars frånvaro.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook