DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

lördag 16 april 2011

Och sa har vi nya vidriga pedofiler igen men...

 ...den har gangen handlade det om en svensk pedofil.

Artikeln finns i dagens Svenska Dagblad.

De enda ord jag kan komma pa, ar vedervardrigt vidrigt med dessa ackliga manniskor som forstor dessa sma barn.

Jag minns att det var valdigt manga saknade barn som aldrig mig veterligen aterfunits sedan jordbavningen, som kravde sa manga liv pa Haiti, tog sa manga manniskors liv och hem.

Jag blir sa forb....d nar jag laser om sadana har manniskor som sa kallblodigt utnyttjar dessa sma oskyldiga och reda sa illa behandlade barn.


Det far mig att ma sa illa.

"Svensk gripen för att smuggla barn till pedofiler

Barn från bland annat Haiti smugglas via Tyskland för att sedan säljas till pedofiler, säger en tysk tjänsteman till Berliner Morgenpost. En av personerna i den liga som misstänks ligga bakom människosmugglingen uppges vara svensk medborgare.
Två mäns greps tidigare i veckan på flygplatsen i München när de olagligen försökte ta sig in i landet tillsammans med en 10-årig pojke, skriver the Local.
I samband med det kunde polisen även gripa en svensk 67-årig lärare som arbetar i Berlin, skriver den tyska tidningen Welt online. Han misstänks vara en av hjärnorna bakom en omfattande smuggling av barn."

Las hela artikeln HAR.

Jag hoppas verkligen att de aker dit for det de gjort och att de aldrig slapps ut igen.

De hor definitivt hemma bakom las och galler.

Ha en sa god kvall ni kan.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook