DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

måndag 25 juli 2011

SÅ HAR VI DEN NORSKE GALNINGEN MED.

Han som skyller på arbetarpartiet i Norge ???

Det är väl tur att han har någon att skylla sitt mycket ruggiga beteende på !!!
Jag hade aldrig kunnat drömma om att en nordbo skulle bli så skvatt galen, så att han kunde begå något så fruktansvärt som han har gjort.


Visst har vi sjuka människor här i våra länder med men att någon skulle ta sig till att göra det den här mannen nu gjorde, har jag mycket svårt att föreställa mig.


Hur kan människor bli så här sjuka i sitt mentala beteende att man kallblodigt sätter en bomb i ett hus och som tar sju människors liv.


Och att sedan åka vidare till den här ön, som massor med ungdomar hade sitt sommarläger på och kallblodigt skjuta ner de ???
Det har jag mycket svårt att förstå ????


Senaste siffrorna som jag läste om i går, så hade man funnit 85 skjutna och dödade ungdomar.
Stackars dessa ungdomar och deras anhöriga.

Jag lider verkligen med de.


"Följ händelserna i Norge minut för minut

Klockan 12 råder det en tyst minut till minne av offren från Utøya och Oslo. Ett stort polisuppbåd bevakar Anders Behring Breiviks ankomst till tingsrätten. Klockan 13 börjar häktningsförhandling. Åklagaren har begärt att häkta Anders Behring Breivik i åtta veckor. SvD direktrapporterar. "

Ni kan läsa hela artikeln från dagens Svenska Dagbladet, HÄR.
och dessutom följa händelserna från direktsändningarna i Oslo på SvD videoöverföring.

Ha en trevlig fortsatt måndag och sköt om er, samt sänd en tanke till de stackarna som förlorat sina anhöriga i dessa fruktansvärda händelser i Oslo, Norge.

Kram Maritha. 


Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook