DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

söndag 3 juli 2011

FÖRSÄLJNING AV SALONGEN I GAMBIA.

NU ÄR DET, BRÅTTOM, BRÅTTOM !!

Om någon är intresserad av att starta något eget i Gambia, så har vi vår salong som ska säljas nu.

Girly Comments & Graphics

Eftersom att jag inte kan få rätt hjälp med min MS i Gambia, då läkarna där inte känner till något om sjukdomen som kan hjälpa mig, så har vi tyvärr bara Europa att vända oss till och den kunskap som finns om MS, där. 


Det finns inte heller all de mediciner jag behöver, att få tag på i Gambia heller, tyvärr, eftersom att meningen var att vi skulle stanna i Gambia eller flytta till Nigeria, där min man kommer i från men det verkar vara kört och som det är nu, har vi inte mycket mer att välja på , tyvärr.


Är det någon här som är intresserad av att köpa utrustningen vi har i salongen, så hör genast av er till mig, så kan jag ge er mer besked.
Det mesta av utrustningen är inköpt i England och av mycket god kvaliteé.


Där finns allt man behöver till hår och nagel samt fotvård.
Hårförlängning av alla de slags hår som kan behövas och även olika slags produkter som används för hår och fotvård.

Det finns även ens stor plattvskärm med dvd, att visa filmer, musikvideos eller om man vill visa nyheter, på.


Vårt kontrakt på loklaen löper straxt ut och vi vill inte förlänga det eftersom att vi måste ge upp den, då vi inte längre kan bo kvar där.

Girly Comments & Graphics

Så hör av er snabbt till mig om intresse finns och helst innan den sista juli eller ännu snabbare.
Jag skickar bilder av hur den ser ut, om ni är intresserade av att köpa den.


Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook