DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

lördag 25 augusti 2012

ISLAM VS USA OCH RESTEN AV VÄRLDEN (SOM LEVER I FÖRNEKELSESTADIET)

Den här videon måste ni bara se och säg se´n inte att det enda vi gör är att bete oss rasistiskt för att vi inte anser att islam höra hemma i västvärlden (som islam helt förkastar).




Jag är så trött på att höra dessa kritiker som stryker islam medhårs medan islam har så mycket att att säga oss.
Islam är den enda rätta religionen och som ska ta över alla andra religioner.
I England kan taxichaufförer neka blinda att åka med i deras taxibilar då de har sina ledarhundar med sig, för att koranen fördömer hundar till smutsiga  djur (och då menar den inte att djuren inte är rena i pälsen utan orena djur) så där får de blinda stå utan att kunna ta sin taxi, som de tidigare alltid kunnat göra och så är det än så länge i Sverige med men hur länge då ???

Jag har blivit så ofta diskriminerad av muslimer som verkligen har velat tala om att jag är en värdelös svensk och att jag inte har ett "skit" att komma med när det gäller deras sätt att uppföra sig mot mig eller andra svenskar (eller vita som de vid flera tillfällen kallat det).

Om inte det är rasism så vet jag inte längre vad  det är men jag är INTE rasist bara arg och anser att de flesta i Sverige inte inser vad islam har för syfte med att ta sig hit till oss som bara har skit att komma med och som inte heller har något värde i deras ögon. 
Jag har flera vänner som är muslimer och som instämmer med mig i att om det som islam verkligen står för i koranen, så  har inte heller de något att säga till om och det gör det hela mera skrämmande att veta.

Men så har vi er "blindstyren" som vill att vi ska vara en enda stor familj och som vägrar att inse det helt uppenbara med hotet som faktiskt islam står för.
Varför skulle annars vår egen regering "gulla" med islam, när vi i själva verket betalar för att dessa ungdommar ska kunna ta hit utländska talare som är så homofientliga att det borde lysa rött hos vår regering men de törs inte annat.

Jag undrar om vi också snart  ska måsta bränna våra biblar som sopor ???
Medan vi ska högakta koranen och och bli dödsdömda om vi skulle våga göra något negativt med koranen.

Vi ska absolut inte trakassera männsikor som inte tycker samma som oss men vi ska heller inte stå med knytnäven i byxfickan och svälja och svälja igen medan vi ser på när vår kultur, vår religion och våra liv monteras ned som värdelösa.

Maritha.

2 kommentarer:

Giancarlo sa...

Felice giornata a te...ciao

Unknown sa...

Tenga una buena noche y gracias por visitar y saludar. Maritha.

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook