DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

tisdag 7 augusti 2012

78-ÅRING VÅLDTOGS TILL DÖDS !

Hur mycket svinigare kan det bli ????

Jag trodde jag hade läst/hört det mesta, under mitt 60-åriga liv men det här är något av det grövsta jag läst !!

Hur kan man vara funtad om man begår något så svinaktigt som detta ?


"78-åring våldtogs till döds


En 78-årig kvinnlig pensionär dog efter att ha våldtagits av en 25-årig man i Falkensee i Tyskland, skriver tyska tidningen Bild.
Den otäcka handlingen har chockat Brandenburg, där Falkensee ligger. Våldtäkten inträffade i närheten av en tågstation under förra lördagsmorgonen. "

Den misstänkte gärningsmannen är en 25-ÅRIG "man" från Brandenburg i Tyskland, som bor hemma hos sin mor.
Han är tidigare känd av polisen.

Man skriver just nu på obduktionsrapporten, som ska att fastställa dödsorsaken ??? för att se om det kan ha varit den hjärtinfarkt som drabbade kvinnan under våldtäkten eller om det var själva våldtäkten, som tog hennes liv.

Usch och tvi vale, för den lede, är absolut inte rätta orden som vill välla upp ur min strupe, efter att jag läst artikeln ur dagens  Expressen,   HÄR.

Jag orkar nog inte skriva mer om detta, just nu i alla fall, då mina känslor är mycket äcklade av detta.

Maritha. 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook