DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

fredag 31 augusti 2012

ISLAM VS SVERIGE ,FORSKAREN SOM SKAR AV SIN HUSTRU´s ...

... underläpp och åt upp den, för att hon inte skulle kunna kyssa någon mer man i livet.

Sjukt betende men som inte är märkligt om man ser till vad som räknas i en mans liv om man är muslim.
Mannen misstänkte att kvinnan var otrogen och därav hans handling.

Han vill få sitt straff sänkt men åklagern vill få det höjt och båda sidor har överklagat.
Kvinnan kom inte till rättegången och lever i skyddat boende och har blivit hotad till livet.

Mannens vuxne son, från ett tidigare äktenskap samt tre vänner till mannen var närvarande under rättegången.
Sonen tyckte inte att medierna varit snäll mot hans far men vad han tyckte om sin fars handlingssätt gentemot kvinnan sas inget.

Skulle min far gjort  något liknande mot min mor hade jag aldrig stillatigande låtit det passera och aldrig tagit det i försvar.
Mäns sorgliga sätt att hantera kvinnor, i den så kallade religionen är helt förkastlig och liknar det, som beskrivs som grottmännens beteenden bakåt i historien. 

Jag hoppas att straffet höjs i hovrätten och att kvinnan får det skydd som hon verkligen behöver.

"Kannibalen åt hennes läpp – hotas till livet

32-åriga kvinnan uteblev från hovrättsförhandlingar mot sin ex-man

Den 32-åriga kvinnan fick läppen avskuren av sin man, som sedan åt upp den.
Till dagens hovrättsförhandlingar dök hon inte upp – på grund av dödshot.
Samtidigt rapporterar iranska medier om att mannen blivit utsatt för en komplott av svenska staten som vill stjäla hans forskning.
Den 52-årige forskaren eskorterades i dag i kriminalvårdens gröna kläder till förhandlingarna i Svea hovrätt på Riddarholmen i Stockholm.  "


Maritha. 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook