DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

måndag 13 augusti 2012

ISLAM VS NIGERIA, DEN FRIDFULLA OCH FREDLIGA RELIGIONEN

Äntligen har Nigerias armé fått tag på flera av boko harams kräk och de sköt 20 medlemmar i dag men det finns med mycket stor säkerhet många fler.

Jag är inte mycket för att döda med de här fega krakarna är inte alls bättre än de som sköt.

Flera tusen oskyldiga männsikor har fått sätta livet till när dessa boko haram-medlemmar har skjutut och /eller bombat  dessa oskyldigas hem men också tänt eld på eller slaktat dessa med machetes, så jag försöker att svälja och inser att de här inte skulle gett med sig frivilligt.

Boko haram har också varit med och fritagit fångar på fängelser i Nigeria, så jag tror inte de bryr sig om att "omvändas" till något civiliserat livssätt.


Nigeria army 'kills 20 Boko Haram Islamists'

map
Nigerian troops have killed 20 suspected members of the militant Islamist group Boko Haram in the north-east of the country, the army says.
One government soldier also died in a shootout in the town of Maiduguri.
Boko Haram has recently carried out numerous raids on churches and other targets in Nigeria.
The group wants to establish Islamic law in the country, whose large Christian and animist population mainly lives in the south.  "

Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook