DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

måndag 6 augusti 2012

ISLAM VS EUROPA, ENGLISH DEFENSELEAGE MED FLERA SOM ÄR HÄR..

 "Islamfientliga samlas i Stockholm
På lördag samlas islamfientliga organisationer från hela världen på Norra bantorget i Stockholm för en manifestation mot "islamiseringen av Europa". Men enligt polisen räknar inte arrangörerna med att det kommer fler än 200 personer.
Under tisdagen fick de islamfientliga organisationerna slutligen tillståndet för lördagens demonstration på Norra Bantorget i Stockholm. Till en början planerades en manifestation på Medborgarplatsen, vilket ändrades med tanke på närheten till Stockholmsmoské.  "

Upptäckte just att jag missat att lägga in det här inlägget, då jag missat att ta en länk från den tidning som skrivit detta.
Lägger ändå in det då det har relevans i våra dagar.

Tycker väldigt illa om att man skriver att det är på grund av "islamofobi" som dessa männsikor från både England och Holland har samlats kring.
Islam förändrar hela våra samhällen och dessutom vår yttrandefrihet som vi alla skrivit under på att få ha i vårt och dessa andra länder.
Även det, försöker våra politiker att ändra på, för att tillfredställa islam men där islam tar för sig av yttrande friheten när det gäller sina egna "rättigheter" i våra länder som undertecknat dessa fördrag.
Islams egna länder och egna värderingar enligt koranen, tar helt avstånd från detta och har inte skrivit under dessa fördrag, just för att de inte accepterar dylika förordningar inom islam.

Det gör mig både arg och irriterad över att våra politiker stryker islam "över pälsen" för att inte framstå som rasister medan vi andra som tittar på. se hur våra lagrättigheter urholkas mer och mer.
Islam och den världen som islam härstammar i från har helt tagit avstånd ach föraktar västvärldens sätt att "vara och bete sig på". 

Alltså får vi stå här och se hur vårt samhäller och västvärld faller samman för att inte betraktas som rasister MEN ISLAM ÄR INGEN RAS men hade det varit det är jag inte säkerpå att jag inte kanske skulle ha varit rasist, tyvärr.
Men nu är jag inte det, utan anser bara att en "så kallad religio " inte ska ha rätt att stänga av sådana saker som vi har kämpat hårt för att få, som yttrande frihet och rätten att få klä oss som vi vill eller att få vara som vi vill i väst, det är där mitt upproriska sinne har fått sig för många törnar, för att bara svälja och titta på när vi går mot något som vi inte bett om att få och en "undergång" mot bättre vetande!!

Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook