DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

måndag 23 maj 2011

VALDTAKT AV BARN.

Ytterligare ett av dessa vidriga brott, som egentligen aldrig, nagonsin, borde fa intraffa.

Jag blir sa upprord nar jag laser om sadana har overgrepp och i det har fallet fanns det dessutom tva, forovare en man, 60 ar och en 20-arig kvinna, som vid ett flertal tillfallen valdtagit en minderarig flicka.


Sa, sjukt, sa sjukt.
Falls de i domstolen, sa hoppas jag verkligen att de far hardast tankbara straff men i Sverige ar vi sa flata, att det lar val inte bli nagot storre straff, vad jag forstatt av alla dessa tidigare doma mot man och kvinnor som gjort sig skyldiga till overgrepp mot barn.



I Sverige ar barn mycket rattslosa och det gor mig sa frob....d.
Nar det galler forovarna ar man snabba att skydda och satter de i sarskilda fangelser, sa att de inte ska bli utsatta av medinterner, som ser pa sadana har brott med stor avsky.


Integriteten ar oftast ocksa valdigt viktigt och man skyddar dessa

integritet mycket noga men nar det kommer till dessa stackars barn, var finns dessa barn rattigheter till integritet, som de har vuxna overtrader och trampar pa, och nar det galler straffen sa ar de rent lojliga sett ur ett perspektiv dar man vet att dessa barn for all framtid har med sig dessa oerhort oreparabla arr.

"  Man och kvinna ska ha våldtagit barn

En minderårig flicka ska vid flera tillfällen har våldtagits av två personer, en kvinna i 20-årsåldern och en man som är närmare 60.
Övergreppen ska ha begåtts i en kommun i Jönköpings län under december i fjol och januari i år.  "


Las hela artikeln, fran dagens Svenska Dagbladet, HAR.

Ha det gott.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook