DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

söndag 22 maj 2011

KNARKSMUGGLING AV KNAKKURIER.

En man fran Nigeria, som fungerade som knarkkurir avslojades av franska tullen, med 1.2 kilo kokain i buken, i sma kapslar.

Jag ar verkligen emot all sorts droger och smuggling har jag ingenting till overs for.

Och att anvanda sig av fattiga manniskor som inte har nagra pengar att rora sig med alls, som oftast ar fallet i det fattiga Nigeria, ar jag inte alls sarskilt glad over heller.

Dessa manniskor som utnyttjar andra pa detta satt, for att gora sig stora pengar, ar sa hansynslosa i sitt satt och skiter fullstandigt i, om dessa kurirer dor eller overlever och det ar ett grymt satt att do pa, da det ar mycket plagsamt om kapslarna gar sonder i magen.

Sallan, att en fattig nigeriansk man skulle ha rad med en sa dyr drog, som kokain och det ar sakert helt okant for den har mannen, vad som skulle vanta honom, om kapslarna gick sonder.

Har i Afrika, dar det ar som fattigast, ar folk beredda att gora vad som helst for att fa mat for dagen.

De som forser manniskor med droger, brukar sallan anvanda de sjalva, utan enbart livnara sig pa andras forfall i missbruk.

Jag arbetade i 8 ar med drogmissbrukare och vet att manga av dessa inte hade nagon trygg eller trevlig bakgrund fran barndomen men det finns ocksa andra, som hade en sa kallad   "bra  " bakgrund men som tyvarr anda fastnar i missbruk.

Jag foraktar dessa hansynslosa manniskor, som anvander andras elande, for att bygga upp sin egen valfard .

""

Röntgenbilden visar kapslarna i mannens mage.

Röntgenbilden avslöjar knarket i hans mage

Mannen greps i tullen med 1,2 kilo kokain i magen.
Hela buken var full med små kapslar.
Röntgenbilden visar vilka extrema risker drogkurirer är villiga att ta, skriver Daily Mail på nätet. "


Las hela artikeln, som stod i dagens, Expressen, HAR. 

Ha en trevlig fortsattning pa sondagskvallen. 

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook