DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

söndag 22 maj 2011

10-ARIG POJKE PAKORD, FORAREN SMET.

 Nar man ar liten, har man inte full koll pa allt som hander runt omkring en och barn har inte den kollen fullt inkopplad i kropp och huvud och darfor ska bilister vara extra forsiktiga nar de kor i omraden med barn i narheten.

Hur ar man funtad nar man kan gora sa har??


Det har skedde i Denver, Colorado men samma saker har aven hant har i Sverige med.


Min exmake blev som ung, pakord av en bilist, da han korde mc pa en rakstracka och blev pakord av en bilist som dok upp fran en mindre avtagsvag, dar bilisten  skulle lamna foretrade och stanna vid stoppskylt men ignorerade det och korde pa min ex och smet snabbt fran platsen.


Han klarade sig som tur var men med sprackt mjalte och diverse andra skador, som gjorde att han fick stanna en langre tid pa sjukhuset for vard.


Den bilisten, gav sig aldrig till kanna, tyvarr.
Samvetslost, anser jag.

Ar det chocken av det man gjort eller helt enkelt att man ger blanka tusan i att man gjorde det eller...

Det hander i b land att forare kommer och anmaler sig efterat men ocksa att det inte bryr sig och vagrar ge sig till kanna.

Det sistnamnda ar det allra javl.....e men tyvarr finns det totalt okansliga manniskor i var varld.

" Pojke blir brutalt påkörd - föraren smiter

Övervakningsbilderna som gör ont att titta på "

Titta sjalv pa overvakningsbilderna, som inte ar trevliga att se, pa Aftonbladets  nyhets webbtv  sida, HAR.

Ha en bra sondag och ta det forsiktigt i trafiken.


Kram Maritha.




Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook